Niskotarifni avio-prevoznici
Niskotarifni avio-prevoznici (takozvani low-cost) u većini slučajeva dozvoljavaju promjenu pojedinih podataka na rezervisanoj karti – datum, ime putnika ili destinaciju, u skladu sa pravilnikom dotične avio-kompanije. U slučaju da ste rezervisali kartu kod niskotarifne avio-kompanije, svaka promjena se naplaćuje prema određenom cjenovniku.
Evo nekoliko osnovnih pravila kad su u pitanju promjene rezervacije avionske karte:
- Promjena datuma leta: naknada se plaća za svakog putnika i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u cijeni karte za svakog od putnika.
- Promjena imena putnika: naknada se naplaćuje za svako promijenjeno ime i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u cijeni karte za sve putnike kojima se mijenja ime.
- Promjena puta: naknada se naplaćuje za svaki promijenjeni segment leta, a u nju se uračunava razlika u cijeni između prvobitno i naknadno rezervisanog leta.
Zapamtite!
- Avionska karta uvijek se izdaje pojedincu i uvijek je lična. Promjena imena može Vas koštati više nego kupovina nove karte.
- U slučaju da je cijena nove rezervacije niža od cijene prvobitne rezervacije, avio-prevoznik ne refundira razliku u cijeni.
- Troškovi promjene rezervacije zavise od razlike u cijeni između prvobitno rezervisanog i naknadno rezervisanog datuma – kako u slučaju da mijenjate datum, tako i u slučaju da mijenjate ime putnika.
- Promjena pravca leta nije moguća tako da zamijenite grad polijetanja i grad slijetanja.
- Promjena leta tako da odaberete drugi zakazani let nekog drugog niskotarifnog avio-prevoznika nije moguća.
- Promjena podataka o osobi koja plaća kartu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) se ne naplaćuje.
- Promjene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.
eSky naplaćuje agencijsku proviziju za svaku izmjenu rezervacije, a ona će biti uključena u finalni trošak za naplatu. Provizija se naplaćuje svakom putniku za koga se radi promjena rezervacije.
Regularni avio-prevoznici
Slično kao i niskotarifni avio-prevoznici, i regularne avio-kompanije dozvoljavaju izmjene već izdatih rezervacija.
Zapamtite!
- Promjena imena putnika kod većine regularnih avio-prevoznika nije moguća. U slučaju da ipak morate da promijenite ime putnika, najbolje je da kontaktirate Korisnički centar kompanije eSky.
- Sve promjene i troškovi u vezi s njima definisani su u pravilima korištenja Vaše avio-karte.
- Što je niža cijena Vaše karte i što je jeftinija cijena samog leta, to su Vam ograničenije opcije za promjenu rezervacije.
- Promotivne cijene najjeftinijih karata, onih za ekonomsku klasu, obično ne dozvoljavaju nikakve izmjene, a u slučajevima da dozvoljavaju, onda to čine uz visoku naknadu.
- Ako Vam je važna mogućnost promjene rezervacije, odaberite tarifu avio-karte s kojom je to moguće uz niže troškove.
- Promjena podataka o osobi koja plaća kartu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) se ne naplaćuje.
- Promjene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.