Jelovnik

Kontaktirajte nas

Pomoći ćemo u organizaciji vašeg putovanja

Provjera statusa rezervacije i detalji

Ponovno slanje e-maila sa potvrdom rezervacije
Provjerite status i detalje Vaše rezervacije

Možete provjeriti status Vaše rezervacije u Korisničkoj zoni. Da to uradite, prijavite se ili registrujte sa e-mailom koji je korišten prilikom rezervacije, te odaberite opciju "Moje rezervacije".

Idi na račun
Provjerite status Vaše rezervacije bez prijave

Najčešće postavljana pitanja vezana za rezervacije

Moja rezervacija

  • Nema potvrde rezervacije. Kako provjeriti njen status?

    Potvrda rezervacije šalje se na e-mail nakon rezervacije i plaćanje avionske karte. Trenutni status rezervacije može se provjeriti na računu u Korisničkoj zoni eSky na kartici "Moje rezervacije" ili na ovom linku (upišite broj rezervacije i e-mail adresu koju ste koristili prilikom njene realizacije).

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Nemam karte za ukrcavanje na avion (boarding pass)

    Karte za ukrcavanje na avion (engl. boarding pass) šalju se na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije 48 do 8 sati prije leta. Ukoliko se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte će se slati u zasebnim e-mailovima, 48 do 8 sati prije početka svakog od tih letova.

    Ako je ostalo manje od 8 sati do vašeg leta, a još uvijek nemate e-mail sa kartama za ukrcavanje na avion, provjerite u folderu SPAM na vašem e-mailu i vidite ne nalazi li se u tom folderu e-mail dostavljen prilikom rezervacije. Moguće je da su karte stigle u neki drugi folder za pristiglu poštu.

    Pažnja! Za letove koji zahtijevaju dodatne informacije na obrascu za prijavu (check-in), karte za ukrcavanje se šalju nakon pružanja potrebnih podataka. Ako rezervacija uključuje nekoliko putnika, provjerite jesu li u njemu navedeni podaci za svakog od njih.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Kako kupiti dodatan prtljag?

    Registrovan prtljag može se kupiti tokom rezervacije karte ili se može poslije dodatno kupiti, ali najkasnije 48 sati prije leta.

    Primjeri cijene prtljaga:

    Ryanair (cijena za dio leta / osobu):

    • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 13,5 EUR do 28 EUR*
    • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 26,50 EUR do 51 EUR*

    Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):

    • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 28 EUR*
    • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15,50 EUR do 51 EUR*
    • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 23,50 EUR do 73,50 EUR*

    Ostale avionske kompanije - [provjerite ovdje]

    * Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Kako kupiti prioritetno ukrcavanje u avion?

    Usluga prioritetnog ukrcavanja može se kupiti prilikom rezervacije karte ili se kupuje naknadno, nakon što je obavljena rezervacija, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

    Pažnja! Usluga prioritetnog ukrcavanja je limitirana i može se desiti da ne bude dostupna.

    Primjeri cijena:

    Ryanair (cijena za dio leta / osobu):

    • ulazak u avion u redu za prioritetno ukrcavanje, uz ličnu torbu maksimalnih dimenzija 40 x 20 x 25 cm i ručni prtljag maksimalnih dimenzija 55 x 40 x 20 cm i težine do 10 kg - od 6,50 EUR do 18 EUR *

    Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):

    • ulazak u avion u redu za prioritetno ukrcavanje, jedan ručni prtljag maksimalnih dimenzija 40 x 30 x 20 cm i težine ne veće od 10 kg, drugi ručni prtljag maksimalnih dimenzija 50 x 40 x 23 cm i težine ne veće od 10 kg - od 5 EUR do 30,50 EUR *

    *  Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Kako mogu dodatno kupiti uslugu odabira sjedišta u avionu?

    Sistemi za rezervaciju avionskih kompanija nasumično dodjeljuju brojeve sjedišta u avionu. U slučaju da letite zajedno sa suputnicima, prijevoznici razdvajaju osobe koji putuju zajedno (jedina iznimka od ovog pravila je slučaj da dijete putuje sa svojim roditeljem/starateljem). Da biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu odabira sjedišta.

    Usluga se može kupiti prilikom rezervacije karata (opcija je dostupna samo za odabrane linije) ili nas kontaktirajte putem formulara (link dolje).

    Rezervacija sjedišta je usluga koja se plaća, a njena cijena ovisi o aviokompaniji i vrsti traženog mjesta. U sklopu odgovora na vaš upit, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i o troškovima.

    Cijena usluge varira između 4,40 EUR i 25,50 EUR po osobi (za svaki dio leta). * 

    Pažnja! Broj slobodnih mjesta u avionu se mijenja velikom brzinom i izabrana mjesta mogu biti nedostupna.

    * Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Želim otkazati rezervaciju. Kako to mogu učiniti?

    Kod većine niskotarifnih aviokompanija (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) nije moguće vratiti kupljenu kartu. Avionske kompanije u uvjetima rezervacije podvlače da su karte nepovratne.

    U slučaju tradicionalnih avionskih kompanija (npr. LOT, Air Serbia, Lufthansa, Air France) mogućnost povraćaja karte navedena je u tarifnim uvjetima.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Potrebna mi je pomoć (asistencija) na aerodromu. Šta treba da uradim?

    Potreba za specijalnom pomoći na aerodromu mora se prijaviti odmah nakon rezervacije karte. Vrijeme koje je potrebno za prijavljivanje te činjenice avionskoj kompaniji ili aerodromu ovisi o politici konkretnog prijevoznika ili aerodroma.

    Specijalna pomoć je besplatna i dostupna je osobama s invaliditetom i osobama s ograničenom pokretljivošću.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Informacije o promjeni termina leta od strane avionske kompanije

    Ukoliko aviokompanija promijeni termin leta, obavijestit ćemo vas o tome. Podaci o promjeni bit će poslani e-mailom na adresu navedenu prilikom obavljanja rezervacije.

    Naslov naše poruke imat će sljedeću sadržinu:
    VAŽNO! Promjena reda letenja, avionska karta [broj vaše rezervacije].

    PAŽNJA! Nova karta s promijenjenim terminima leta bit će poslana putem e-maila na adresu navedenu prilikom obavljanja rezervacije.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!

Online prijava (check-in)

  • Greška prilikom online prijavljivanja (check-ina)

    Ukoliko je došlo do pogreške prilikom davanja podataka o putnicima u formularu za prijavu ili prilikom online prijave koju ste sami obavljali, morate nas odmah obavijestiti o tome.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!

Promjene u rezervaciji

  • Kako mogu promijeniti datum leta?

    Mogućnost promjene datuma putovanja nakon kupovine karte ovisi o aviokompaniji. Neke niskotarifne aviokompanije omogućuju vam promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, može iznositi i do 200 eura), dok neke tradicionalne avionske kompanije pružaju ovu uslugu samo u okviru odabranih tarifa.

    Naknada za promjenu datuma obračunava se za svakog putnika posebno, za svaki dio putovanja (pojedinačan let). Uz to se može uračunati još i razlika u cijenama između prvobitno kupljene i nove karte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove karte niža od prvobitno kupljene karte.

    U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku nadoknadu u iznosu od 11,50 EUR za obavljanje izmjene u karti, što je uključeno u konačan trošak promjene. Ova nadoknada naplaćuje se za svakog putnika na kog se odnose promjene.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Kako ispraviti ili promijeniti podatke o putnicima?

    Kod većine avioprijevoznika nije dozvoljena promjena podataka na karti. Moguće je ispraviti pogrešne podatke koji su sitni, međutim, opseg i troškovi korekcija ovise o politici odabrane avionske kompanije.

    Sve netačne informacije koje se nalaze na karti, kao što su:

    • štamparska greška u imenu ili prezimenu
    • pogrešan datum rođenja
    • pogrešno oslovljavanje putnika (gospodin/gospođa)
    • pogrešna kvalifikacija putnika (odrasla osoba/dijete)

    treba bez odlaganja prijaviti. Naši konsultanti će provjeriti mogućnost ispravljanja navedenih grešaka, pružiti informacije o mogućim troškovima promjena i kontaktirati avionske kompanije zbog ispravke podataka u karti.

    Pažnja! Zamjena slova s dijakritičkim znakovima (kao što su š, ć, ž...) s njihovim parnjacima bez „kukica” nije greška, aviokompanije ih namjerno ne koriste. Po istom principu mijenjaju se slova s akcentima ili drugim specijalnim znakovima (npr. é, ö), a također se uklanjaju i razmaci ili neki drugi interpunkcijski znaci koji se nalaze u višečlanim prezimenima.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!

Faktura

  • Kako mogu promijeniti podatke o kupcu na fakturi?

    Promjena podataka o kupcu (ne o putniku!) moguća je do 30 dana nakon kupovine karte. Esky omogućava promjenu podataka:

    • sa jednog fizičkog lica na drugo fizičko lice
    • sa fizičkog lica na firmu

    Nije moguće promijeniti podatke sa jedne firme na drugu firmu ili sa firme na fizičko lice.

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!
  • Zbog čega se na fakturi navode dva iznosa u različitim valutama?

    S obzirom na to da realizaciju kupovine obavlja poljska kompanija, zakonski propisi zahtijevaju prikazivanje dva iznosa na fakturi. Jedan od njih je iznos po kojem je usluga kupljena, a drugi konvertovan u valutu PLN (poljski zlot).

    Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Kako možemo poboljšati ovaj članak?
    Hvala Vam na Vašem mišljenju!

Kontakt formular – usluga rezervacije

Radno vrijeme

Ponedeljak - Petak: 08:00 - 18:00

Trudimo se odgovoriti na vaše upite u najkraćem mogućem roku.

Kako Vam možemo pomoći?

Nešto hitno? Pozovite nas