Trenutno većina letova leti po rasporedu. Ukoliko niste primili konkretne informacije od eSky-a ili aviokompanije vezano za otkazivanje ili promjenu plana leta, Vaš let će biti realizovan po planu.
Ukoliko želite otkazati ili promijeniti putovanje, aviokompanija će Vaš zahtjev razmotriti u skladu sa relevantnim pravilima i uslovima.
Vaš let je otkazan od strane aviokompanije? U ovom slučaju možete odabrati novi datum leta ili tražiti povrat novca. U slučaju da odaberete povrat novca, možete dobiti vaučer, kredit na potrošačkoj kartici ili novac. Odluka o načinu refundacije ovisi o aviokompaniji. U eSky, kao i aviokompanije, imamo procedure nadoknade troškova koje Vam idu u prilog. Procedura otkazivanja leta ovisi o tome da li Vas kontaktira direktno aviokompanija ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim od strane aviokompanije). Naći ćete informacije o tome ko upravlja Vašom rezervacijom u mail-u koji smo Vam poslali zajedno sa kartom.
Ukoliko je informacija o otkazivanju leta dostavljena od strane eSky, procedura nadoknade troškova je sljedeća:
Ukoliko Vam je informacija o otkazanom letu dostavljena direktno od strane aviokompanije, onda promjena leta ili nadoknada troškova isključivo ovise o aviokompaniji i uputama koje ćete dobiti od strane aviokompanije. U tom slučaju, sve informacije će biti dostavljene direktno od strane aviokompanije, uključujući i informacije o narednim koracima, listi dostupnih opcija za povrat kao i notifikacije o statusu zahtjeva. Kako bi ste ostvarili nadoknadu troškova, molimo Vas da pratite upute koje Vam dostavi aviokompanija, te da po potrebi kontakirate direktno aviokompaniju, putem mail-a ili telefona.
Važno! Nadoknada troškova za neiskorištenu kartu pokriva troškove karte i aerodromske takse. Ostali proizvodi ili eSky usluge možda neće biti uključene u nadoknadu.
Planovi su Vam se promijenili i niste u mogućnosti iskoristiti kupljenu avionsku kartu? Nažalost, nije uvijek moguće promijeniti ili otkazati let i dobiti povrat novca.
Ukoliko želite otkazati let ili promijeniti datum, molimo Vas da nas kontaktirate putem “Moje rezervacije” opcije u Tvoj eSky račun (ukoliko nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju, te potom preuzmite eSky mobilnu aplikaciju za brzi pristup rezervacijama). Mogućnost povrata avionske karte ili izmjene datuma leta ovisi o pravilima aviokompanije i tarifi po kojoj je karta kupljena. Većina aviokompanija ne dozvoljava otkazivanje leta i povrat novca. Ukoliko želite promijeniti datum leta, većina aviokompanija će Vam to omogućiti, ali iz moguće dodatne troškove ovisno o razlici u cijeni kupljene karte i cijene karte za novi datum. Dodatno, aviokompanije vjerovatno neće pristati na nadoknadu troškova ukoliko je cijena karte na novi datum manja u odnosu na cijenu već kupljene karte.
Više informacija o otkazivanju putovanja i nadoknade troškova možete pronaći ovdje.
Čekate na nadoknadu troškova za neiskorištenu kartu? Možete biti sigurni da ćete dobiti povrat ukoliko je aviokompanija potvrdila isti.
Nažalost, povremeno postoje situacije u kojima, zbog povećanog broja zahtjeva za nadoknadu troškova, aviokompanija može produžiti vrijeme čekanja za nadoknadu troškova. Molimo Vas da imate na umu da vrijeme čekanja na povrat sredstava zbog otkazanog leta ovisi isključivo o aviokompaniji.
U nastavku pogledajte tko će vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika).
U slučaju da Vašom rezervacijom upravlja eSky (ovu informaciju ćete pronaći u email-u uz aviokartu koju smo vam poslali), poslat ćemo vam obavijest o otkazivanju leta i počet ćemo raditi što je prije moguće kako bismo dobili povrat novca od aviokompanije u Vaše ime. Dobićemo informacije o mogućnostima povrata koje nudi aviokompanija ii nastavićemo postupak do njegovog završetka. Obavještavaćemo Vas o dostupnim opcijama povrata i trenutnom statusu Vašeg zahtjeva. Neke aviokompanije uz povrat novca na račun ili karticu nude povrat sredstava u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu avionskih karata. Povrat novca prilikom odabira bona ili bodova je mnogo brži nego ako se odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.
U slučaju da Vašu rezervaciju vodi izravno aviokompanija (ovu informaciju ćete pronaći u email-u uz avionsku kartu koju smo Vam poslali), sve informacije o povratu novca, dostupnim oblicima povrata i rokovima za razmatranje zahtjeva primićete od avioprijevoznika a na e-mail naveden tokom rezervacije. Aviokompanije će Vas također obavijestiti o statusu Vašeg zahtjeva i proslijedit će dodatne poruke vezane uz otkazanu rezervaciju, ukoliko bude potrebno. Ako želite saznati trenutni status Vašeg zahtjeva i vrijeme čekanja na povrat, obratite se direktnona dežurnu liniju putem e-maila ili telefona kako biste dobili sve potrebne informacije. Imajte na umu da je povrat novca prilikom odabira vaučera ili bodova za kupovinu aviokarata mnogo brži nego ako odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.
Zapamtite! Dostupnost opcije povrata ovisi o avioprijevozniku čiju kartu imate.
Pitate se šta podliježe povratu za neiskorištenu aviokartu kupljenu na eSky-u i kako ćete dobiti sredstva? U skladu s praksom koju su usvojile aviokompanije, povrat novca za otkazani let pokriva troškove karte i dodatnih usluga kupljenih od aviokompanije.
Oblik povrata u potpunosti ovisi o aviokompaniji. Aviokompanije obično nude povrat novca samo u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu druge karte. Međutim neke aviokompanije odobravaju povrat novca.
Zapamtite! Povratu podliježu samo otkazani letovi u Vašoj rezervaciji. Aviokompanije ne nadoknađuju nikakve letove, koje su su letjeli u skladu sa planom leta.
Pitate se kako i koliko brzo ćete dobiti povrat novca za otkazani Let + Hotel paket na eSky-u? U skladu sa Zakonu o paket aranžmanima i povezanim putničkim uslugama, proces povrata novca traje do 14 dana.
Sredstva će biti vraćena istim načinom kojim ste izvršili plaćanje. Nakon što obradimo Vaš povrat, odmah ćemo Vas obavijestiti putem email-a
Poslali smo Vam e-mail s opcijom odabira eSky Wallet ili ste dobili informaciju o ovom rješenju i pitate se šta je to i kada ga možete koristiti? eSky Wallet je elektronski novčanik, zahvaljujući kojem ćete dobiti sredstva za korištenje u eSky-u u sklopu promotivnih kampanja ili brzi povrat novca za neiskorištenu rezervaciju leta te dobiti i dodatne pogodnosti.
Možete ga koristiti tek nakon što dobijete poruku od nas sa opcijom odabira ovog oblika povrata ili zahvaljujući učešću u promotivnim kampanjama.
Želite li na putovanje, ali ne znate gdje letjeti i kako se pripremiti za putovanje u inozemstvo? U takvoj situaciji vrijedi koristiti provjerene izvore, jer se pravila putovanja po svijetu dinamički mijenjaju i ovise o vlastima pojedinih zemalja. Promjene mogu uključivati ••vrstu dokumenata koji se trebaju pokazati na aerodromu, opšta pravila ponašanja po dolasku ili privremenu obustavu dolaska.
Kako biste pročitali provjerene ažurne informacije i mogli mirno planirati svoja putovanja, provjerite stranicu s prikupljenim pravilima i dokumentima koje traže zemlje diljem svijeta - ovdje.
Prije odlaska na put pročitajte službena priopćenja vlasti zemlje u koju idete.
Planirate li putovanje ili već imate kartu, ali tražite li najnovije informacije o tome trebate li se testirati na COVID-19 prije putovanja?
Neke zemlje diljem svijeta zahtijevaju prethodno testiranje na COVID-19 i negativan rezultat po dolasku.
Trebate nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije? Provjerite informacije u nastavku o tome kako to učiniti da biste dobili našu podršku što je prije moguće.
Ukoliko niste registrovani korisnik, kreirajte račun i unesite svoje rezervacije. Također, možete koristiti eSky mobilnu aplikaciju, koja Vam omogućava pristup rezervacijama u bilo kojem momentu i na bilo kojem mjestu.
Ukoliko nas želite kontaktirati prije nego što krenete na putovanje u vezi neke druge stvari, možete nam pisati putem kontakt obrasca- ovdje.
Pitate se zašto je iznos povrata novca za otkazivanje leta manji od vrijednosti Vaše eSky rezervacije? Sve ovisi o tome koje su usluge kupljene uz aviokartu i kakvu je odluku avioprijevoznik donio o iznosu povrata novca. Gore navedeni iznos povrata ne uključuje, između ostalog, naknada za servis usluge te dodatne usluge kupljene u eSky-u.
U nekim slučajevima, aviokompanije će izvršiti povrat novca za otkazane rezervacije u nekoliko dijelova, npr. za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od aviokarata za više osoba ili ako je aviokompanija uključila dodatne usluge kao što su dodatna prtljaga, rezervacije sjedala itd.
Šta je uključeno u iznos povrata? Saznajte više >>
Znate li da se prije putovanja avionom morate prijaviti i preuzeti svoje karte za ukrcavanje, ali ne znate gdje to uraditi? Sve ovisi o tome hoće li Vas izravno kontaktirati aviokompanija ili eSky ( saznajte više o eSky rezervacijama kod aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz avionsku kartu.
Linkovi na obrazac za check-in pronaći ćete u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, ovu poveznicu pronaći ćete u svojoj avio karti. Također možete koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. U slučaju da ne dobijemo od Vas tražene podatke do 7 dana prije polaska, poslat ćemo Vam e-mail podsjetnik s linkom na obrazac.
Informacije za online check-in primit ćete izravno od aviokompanije na svoju e-mail adresu. Možete se prijaviti na web stranici aviokompanije, navodeći potrebne podatke.
Često Vas informiramo da se prije putovanja avionom treba prijaviti i preuzeti svoje karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi (check-in). Zašto je online prijava važna i kako bi se trebala provoditi?
Online check-in Vam omogućuje da pripremite karte za ukrcvanje, koje vam daju pravo na ukrcavanje na avion. Za popularne niskotarifne aviokompanije (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) to je obavezno, a ukoliko to ne uradite nećete imati kartu za ukrcavanje, te Vam aviokompanija može naplatiti dodatne naknade za check-in na aerodromu ili čak odbiti ukrcavanje.
Online check-in je različit ovisno o aviokompaniji, ovisno o tome kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija (saznajte više o eSky rezervacijama, kojima upravlja aviokompanija). Relevantne informacije ćete pronaći u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.
Online check-in provest ćemo u Vaše ime. Da bismo to učinili, u nekim slučajevima trebaće nam Vaši podaci i podaci onih koji putuju s Vama.
Sve detaljne informacije za online check-in dobit ćete od aviokompanije. Prijava se mora obaviti na web stranici aviokompanije, koristeći adresu e-pošte koja je navedena tokom rezervacije u eSky-u.
Pripremate se za putovanje i želite preuzeti svoje karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi? Gdje ćete pronaći svoje karte ili potvrdu ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili izravno avionski prijevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama koje obavljaju avionski prijevoznici). Relevantne informacije pronaći ćete u elektronskoj poruci koju ste od nas primili uz avionsku kartu.
Pristup kartama za ukrcavanje ili potvrdi bit će Vam omogućen na Vašem eSky nalogu od 48 do 8 sati prije planiranog vremena leta. Ako nemate nalog, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky zahvaljujući kojoj ćete imati trenutan pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Također šaljemo karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi od 48 do 8 sati prije polijetanja na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte. Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte ili potvrde bit će odvojeno dostupne na vašem eSky nalogu i poslane u zasebnim e-porukama - od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.
Primjer 1
Letite:
Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:
Primjer 2
Letite:
Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:
Ako je do Vašeg leta ostalo manje od 8 sati, a još niste dobili svoje karte za ukrcavanje ili e-poruku s potvrdom prijave, provjerite svoj eSky nalog ili folder SPAM i provjerite koju email adresu ste unijeli prilikom rezervacije. Moguće je da su karte stigle u drugi poštanski sandučić koji posjedujete.
Pozor! U slučaju letova koji zahtijevaju unos dodatnih podataka u obrazac za prijavu, karte za ukrcavanje ili potvrde šalju se pod uvjetom da su traženi podaci ispunjeni. Ako vaša rezervacija uključuje nekoliko putnika, provjerite jesu li unijeti podaci za svakog putnika.
Ukoliko se sami uradite check-in putem interneta na web stranici aviokompanije, nakon prijave ćete preuzeti svoje karte za ukrcavanje, prema informacijama koje pruža aviokompanija.
Zašto Vas često informiramo da isprintate preuzete karte za ukrcavanje ili potvrde prije odlaska na aerodrom? Neki popularni avionski prijevoznici možda neće prihvatiti dokumente u obliku PDF datoteke prikazane na ekranu pametnog telefona ili drugog mobilnog uređaja. Isprintana karta za ukrcavanje potvrda o prijavi na let omogućuje vam ulazak u avion.
Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati u avion, preuzmite i isprintajte svaku kartu za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi poslanu od strane eSky-a ili preuzetu s Vašeg naloga..
Je li se dogodila pogreška prilikom davanja podataka o putnicima za check-in ili je došlo do pogreške prilikom? Javite nam se što prije putem kontakt obrasca - ovdje.
Istražićemo što se dogodilo i predložiti druge opcije za check-in kako bi se Vaše putovanje odvijalo u mirnoj atmosferi
Pitate se kako dokupiti prtljag prilikom rezervacije aviokarata ili već imate aviokartu i želite kupiti dodatni prtljag? Predani prtljag možete kupiti na eSky-u prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije leta. Ukoliko želite kupiti dodatni prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Primjer uvjeta:
Ryanair (cijena za dio leta / osobu):
Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):
Ovdje možete pronaći informacije o uvjetima drugih avioprijevoznika
* Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.
Tražite li najbolju opciju putovanja i informacije o tome kakav prtljag možete ponijeti u avion? Aviokompanije obično razlikuju tri vrste prtljaga – osobni predmet, ručni (kabinski) prtljag i predani prtljag (registrovani, prijavljen u prtljažni prostor aviona).
Ukoliko želite provjeriti koju vrstu prtljaga možete ponijeti sa sobom na putovanje ili želite kupiti predani prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Što možete ponijeti sa sobom u avion, a što u predanom prtljagu provjerite ovdje!
Želite li saznati koje su prednosti kupovine opcije prioritetnog ukrcavanja? Prije svega, omogućuje putniku da zauzme mjesto u prioritetnom redu čekanja i izbjegne dugo čekanje na ukrcavanje.
Neki popularni niskotarifni avioprijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air), u sklopu ove usluge, dodatno omogućuju da sa sobom ponesete dodatni ručni prtljag. Međutim, to nije pravilo, stoga trebate svaki put prije kupovine provjeriti šta je uključeno u ovu uslugu.
Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti kasnije na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Imate li već kupljenu aviokartu, spremate li se na put i želite provjeriti koliko prtljaga možete ponijeti sa sobom u avion? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun, gdje ćete pronaći sve potrebne informacije o svom prtljagu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Još ste u procesu kupovine aviokarte i pitate se koji let odabrati? Informacije o maksimalnom broju predmeta, težini i dimenzijama prtljaga možete pronaći na obrascu za rezervaciju. Osim toga, informacije o prtljagu za pojedine avioprijevoznike mogu se pronaći na našim web stranicama.
Imajte na umu da dopuštene količine prtljaga svaki avioprijevoznik određuje samostalno, što znači prije kupovine aviokarte provjerite šta i koliko prtljaga možete ponijeti.
Želite li provjeriti trenutni status Vaše rezervacije i njezine detalje? Način na koji možete provjeriti status svoje rezervacije ovisi o tome hoće li Vas kontaktirati eSky ili izravno aviokompanija ( saznajte više o eSky rezervacijama kod aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.
Trenutni status Vaših rezervacija leta, hotela i paketa Let + Hotel
možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Želite li saznati više mogućnosti za Vaš eSky račun? Pročitaj članak
Za prijavu ili kreiranje Tvoj eSky račun - kliknite ovdje.
U slučaju bilo kakvih promjena u rasporedu ili otkazivanja leta, također ćemo Vam poslati e-mail. Preporučujemo da provjerite raspored svog leta na Tvoj eSky račun do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Trenutni status svoje rezervacije možete provjeriti na web stranici aviokompanije prijavom s podacima koje VAm je aviokompanija dostavila. U slučaju promjena rasporeda ili otkazivanja letova, dobićete informacije izravno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu prilikom procesa rezervacije. Preporučujemo da provjerite svoj raspored letova na web stranici aviokompanije 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Želite li promijeniti svoju rezervaciju, kupiti dodatne usluge ili imati izravan pristup podacima rezervacije? Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom ovisi o tome hoće li Vas kontaktirati eSky ili izravno aviokompanija ( saznajte više o rezervacijama eSky kod aviokompanija ). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.
Svi detalji o Vašim rezervacijama letova i hotela te paketima Let + Hotel možete pronaći na Tvoj eSky račun, putem njega možete upravljati rezervacijama i dati podatke za online check-in (za odabrane aviokompanije). Zahvaljujući Tvoj eSky račun, lako možete:
Ukoliko nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmahi pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Želite li saznati više opcija za Tvoj eSky račun? Pročitajte članak.
Za prijavu ili kreiranje Tvoj eSky računa - kliknite ovdje.
Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom redu letenja i detalji o putovanju dostupni su na web stranici avioprijevoznika. Aviokompanija će Vam dati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijom i željenom načinu kontakta na e-mail adresu navedenu prilikom kupovine aviokarata.
Trebate informacije o statusu Vaše rezervacije, ali ne možete nigdje pronaći potvrdu rezervacije? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun gdje ćete pronaći sve relevantne informacije vezane uz Vaše putovanje. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno, nakon izvršene rezervacije šaljemo potvrdu na e-mail. Ako ne možete pronaći našu poruku u svojoj pristigloj pošti, provjerite SPAM folder te provjerite je li e-mail adresa navedena prilikom rezervacije ispravna. Također možete ponovno poslati e-mail za rezervaciju na svoju adresu koristeći Tvoj eSky račun ili koristiti poseban obrazac - ovdje.
Sve detalje, uključujući broj rezervacije, možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, također možete provjeriti e-mail koji smo poslali na adresu navedenu tokom rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
U slučaju da izgubite ili ne primite poruku od nas, molimo Vas da ponovno pošaljete e-mail s detaljima rezervacije koristeći poseban obrazac na našoj web stranici - ovdje.
Ukoliko ste sigurni da ste prilikom rezervacije unijeli pogrešnu e-mail adresu, npr. da je došlo do pogreške pri tipkanju, idite na Tvoj eSky račun, gdje možete upravljati rezervacijom i sami ispraviti svoje podatke. Ako još nemate račun, možete ga napraviti i na njega unijeti svoje rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Ako trebate brzu promjenu ili želite uštedjeti vrijeme, sami uredite podatke koristeći Tvoj eSky račun. Pogrešku u podacima možete prijaviti i putem kontakt obrasca slanjem podataka o rezervaciji (ime i prezime, datum, ruta leta), ali naši operateri mogu zatražiti i dodatne informacije za provjeru prijave - ovdje.
Dugo čekanje na ukrcavanje može utjecati na udobnost putovanja i raspoloženje. Zato se isplati kupiti uslugu prioritetnog ukrcavanja. To možete učiniti kako prilikom rezervacije aviokarte, tako i kupiti ovu opciju nakon rezervacije, ali najkasnije do 48 sati prije polaska.
Ako želite kupiti ovu uslugu, odaberite odgovarajuću opciju u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Također ga možete koristiti da sami upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Pažnja! Prioritetno ukrcavanje je ograničena usluga i možda neće biti dostupna uvijek.
Primjeri uslova kupovine i korištenja usluge:
Ryanair (cijena za dio leta / osobu):
Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):
* Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.
Planirate li putovanje i pitate se kako odabrati i rezervisati određeno sjedište u avionu, npr. pored prozora, s dodatnim prostorom za noge ili blizu svojih saputnika? Sjedište možete rezervisati prilikom rezervacije aviokarte (opcija dostupna samo kod odabranih aviokompanija) u eSky-u ili kontaktiranjem putem kontakt obrasca - ovdje.
Zapamtite da sistemi rezervacije aviokompanija dodijeljuju mjesta u avionu nasumično. U slučaju leta sa suputnicima, prijevoznici mogu odvojeno smjestiti osobe koje putuju zajedno (jedini izuzetak od ovog pravila je kada dijete putuje sa svojim skrbnikom u avionu). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu rezervacije sjedišta u avionu.
Rezervacija odabranog sjedišta je usluga koja se plaća, a njezina cijena ovisi o aviokompaniji i vrsti naznačenog sjedišta. U sklopu odgovora na vaš upit, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i o troškovima.
Cijena usluge varira između 4,40 EUR i 25,50 EUR po osobi (za svaki dio leta). *
Pažnja! Broj slobodnih mjesta u avionu se mijenja velikom brzinom i izabrana mjesta mogu biti nedostupna.
* Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.
Razmišljate trebate li nužno kreditnu karticu za plaćanje Vaše eSky rezervacije? Uvjeravamo Vas da je to moguće učiniti svim popularnim načinima plaćanja (uključujući: kreditne kartice, brza plaćanja, također uz mogućnost plaćanja na rate ili odgodu, te tradicionalnim bankovnim transferom). Način plaćanja odabire se na ekranu za rezervaciju aviokarte.
S obzirom na to da su cijene aviokarata zagarantovane tek nakon plaćanja, preporučujemo korištenje kartice ili opcije brzog plaćanja. Prethodna rezervacija aviokarte putem tradicionalnog transfera može rezultirati potrebom doplate za aviokarte jer se njihove cijene dinamički mijenjaju ovisno o politici aviokompanije i promjenama u dostupnosti sjedišta. Ako bude potrebno dodatno plaćanje na osnovnu cijenu aviokarte, kontaktirat ćemo Vas, obavijestiti o iznosu i sacvjetoavti kako platiti razliku.
Nažalost, većina niskotarifnih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) ne može izvršiti povrat novca za kupljenu aviokartu. Aviokompanije u uvjetima rezervacije navode da su aviokarte nepovratne.
U slučaju redovnih aviokompanija (npr. Croatia Airlines, Lufthansa, Air France), mogućnost vraćanja aviokarte navedena je u uslovima tarife.
Ako želite zatražiti povrat, molimo koristite kontakt obrazac - ovdje ili provjerite dostupnost opcije povrata na Tvoj eSky račun.
Bojite li se promjena u rasporedu letova? Ne brinite, sve potrebne informacije dobićete na vrijeme. Način obavijesti ovisi o tome kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija izravno vezano za Vašu rezervaciju ( saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.
Sve informacije o promjenama u rasporedu letova primit ćete izravno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu tokom rezervacije. Trenutni red letenja možete pronaći i na web stranici aviokompanije. Preporučujemo da provjerite svoj raspored letova na web stranici avioprijevoznika do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Informacije o promjeni vremena leta možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno ćemo Vas obavijestiti o promjenama u e-mailu koji ćemo poslati na adresu navedenu prilikom rezervacije. Naša će poruka biti naslovljena: "VAŽNO! Promjena rasporeda, aviokarta [Vaš broj rezervacije]." Nova aviokarta s promijenjenim vremenom leta također će biti poslana e-poštom na adresu koju ste naveli tokom rezervacije.
Preporučujemo da provjerite raspored letova na Tvoj eSky račun do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.
Već imate aviokartu kupljenu zahvaljući eSky, ali su Vam se planovi promijenili? Možete pitati za mogućnost promjene datuma. Imajte na umu da promjena datuma leta bez dodatnih troškova često nije moguća, a svaku izmjenu rezervacije mora odobriti aviokompanija.
Ako želite promijeniti datum svog leta, provjerite kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija izravno (saznajte više o eSky rezervacijama koje uporavljaju aviokompanije). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.
Možete provjeriti dozvoljava li Vam aviokompanija promjenu datuma putovanja odabirom opcije "Promijeni datum" na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupovine Vaše aviokarte ovisi o aviokompaniji. Neke niskotarifne aviokompanije odobravaju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neke redovne aviokompanije pružaju ovu uslugu samo u opsegu odabranih tarifa.
Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte.
U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu od 15,20 EUR za promjenu aviokarte, koja je uključena u konačni trošak promjene. Ova naknada se naplaćuje za svakog putnika na kojeg promjene utječu
Kako biste saznali je li moguće promijeniti datum leta kontaktirajte izravno aviokompaniju. Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupovine Vaše aviokarte ovisi o aviokompaniji. Neke niskotarifne aviokompanije odobravaju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neke redovne aviokompanije pružaju ovu uslugu samo prema odabranim tarifama. Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte
Ako ste prilikom rezervacije aviokarte pogriješili u davanju podataka o putnicima, možete nas pitati za mogućnost ispravka rezervacije. Nažalost, većina aviokompanija ne dopušta promjenu podataka na karti. Moguće je ispraviti netačne podatke, ali opseg i cijena ispravaka ovisi o politici odabrane aviokompanije.
Sve netačne informacije na karti, kao što su:
mora se odmah prijaviti. Naši će operateri provjeriti mogućnost ispravljanja gore navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima promjena te kontaktirati aviokompanije radi ispravljanja podataka na karti.
Pažnja! Nedostatak posebnih znakova i naglasaka (npr. č,ž,š,ć,ž,đ,), kao i razmaka te dijakritičkih znakova u više imena na karti ne smatra se pogreškom. Aviokompanije ih ne koriste namjerno.
Ako želite promijeniti podatke ili prijaviti ispravak podataka o putnicima, obratite nam se putem kontakt obrasca - ovdje.
Trebate li račun za eSky rezervaciju? Kako biste ga primili, odaberite opciju "Želim primiti račun s PDV-om" prilikom rezervacije aviokarte ili smještaja. Ovo je jedini način da se prijavite za račun za usluge kupljene na eSky-u.
Dobićete račun na navedenu e-mail adresu. Ako je prošlo nekoliko dana od kada ste rezervisali let ili smještaj, a još uvijek nemate račun, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.
Šta se može učiniti ako nakon rezervacije aviokarte trebate promijeniti podatke kupca na računu? Promjena podataka o kupcu (ne putniku!) moguća je do 30 dana nakon kupovine aviokarte, ali ne u svim slučajevima. eSky Vam dozvoljava promjenu podataka:
Nije moguće mijenjati podatke iz kompanije u drugu kompaniju ili iz kompanije na fizičku osobu.
Ako želite promijeniti podatke o kupcu aviokarte na računu, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.
Niste sigurni je li Vaša rezervacija ispravno plaćena ili čekate da bude finalizirana? U eSky-u možete jednostavno i brzo provjeriti status plaćanja. Da biste to učinili, koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Osim toga, u slučaju plaćanja karticom ili brzog online prijenosa, šaljemo e-mail sa sažetkom rezervacije i podacima o njenom uspješnom završetku. Putnici koji su odabrali tradicionalni prijenos novaca dobivaju obavijest o prethodnoj rezervaciji aviokarte i čekanju plaćanja. Tek nakon što sredstva budu uplaćena na naš račun, šaljemo potvrdu o završetku transakcije.
Radno vrijeme
Ponedeljak - Petak: 08:00 - 18:00
Trudimo se odgovoriti na vaše upite u najkraćem mogućem roku.