Jelovnik

Trebate pomoć?

Upravljajte svojim rezervacijama i provjerite odgovore na često postavljana pitanja.

Provjerite status i upravljajte svojim rezervacijama

Ponovno slanje e-maila sa potvrdom rezervacije
Upravljajte svojim rezervacijama

Sa Tvoj račun možete jednostavno:
  • provjeriti broj i status Vaše rezervacije,
  • tražiti promjenu datuma putovanja,
  • saznati kako napraviti online check-in,
  • kupiti prtljag i prioritetno ukrcavanje,
  • provjeriti neophodne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u državi destinaciji,
  • provjeriti pravila za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
  • rezervisati smještaj sa popustom, kupiti osiguranje i unajmiti automobil.

  • Prijavite se ili registrujte sa e-mail adresom koju ste koristili prilikom rezervacije.

    Idite na Tvoj račun
    Provjera statusa rezervacije bez prijave - ovdje

    Najčešće postavljana pitanja vezana za rezervacije

    Aktuelne informacije

    • Da li ima izmjena u planu letenja s obziromna situaciju u Ukrajini?

      Trenutno većina letova leti po rasporedu. Ukoliko niste primili konkretne informacije od eSky-a ili aviokompanije vezano za otkazivanje ili promjenu plana leta, Vaš let će biti realizovan po planu.

      Ukoliko želite otkazati ili promijeniti putovanje, aviokompanija će Vaš zahtjev razmotriti u skladu sa relevantnim pravilima i uslovima.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Šta sada?

      Vaš let je otkazan od strane aviokompanije? U ovom slučaju možete odabrati novi datum leta ili tražiti povrat novca. U slučaju da odaberete povrat novca, možete dobiti vaučer, kredit na potrošačkoj kartici ili novac. Odluka o načinu refundacije ovisi o aviokompaniji. U eSky, kao i aviokompanije, imamo procedure nadoknade troškova koje Vam idu u prilog. Procedura otkazivanja leta ovisi o tome da li Vas kontaktira direktno aviokompanija ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim od strane aviokompanije). Naći ćete informacije o tome ko upravlja Vašom rezervacijom u mail-u koji smo Vam poslali zajedno sa kartom.

      • Kontaktirao me eSky

        Ukoliko je informacija o otkazivanju leta dostavljena od strane eSky, procedura nadoknade troškova je sljedeća:

        • Mi Vas informišemo o otkazivanju leta od strane aviokompanije.
        • Mi kontaktiramo aviokompaniju vezano za opcije povrata.
        • Nakon što dobijemo tražene informacije poslaćemo Vam email sa mogućim opcijama nadoknade troškova: povrat novca na račun vaučer ili poeni na potrošačkoj kartici. Format povrata u potpunosti ovisi o aviokompaniji. 
        • Vi odaberete opciju koja Vam odgovara.
        • U slučaju izmjena statusa ili dugom vremenu čekanja na poziv, informacije ćemo Vam dostaviti na mail. 
        • Ukoliko se Vaša rezervacija sastoji od više karata, dostavićemo Vam informacije o dostupnim opcijama povrata u jedno ili više odvojenih poruka.
      • Kontaktiran sam od strane aviokompanije

        Ukoliko Vam je informacija o otkazanom letu dostavljena direktno od strane aviokompanije, onda promjena leta ili nadoknada troškova isključivo ovise o aviokompaniji i uputama koje ćete dobiti od strane aviokompanije. U tom slučaju, sve informacije će biti dostavljene direktno od strane aviokompanije, uključujući i informacije o narednim koracima, listi dostupnih opcija za povrat kao i notifikacije o statusu zahtjeva. Kako bi ste ostvarili nadoknadu troškova, molimo Vas da pratite upute koje Vam dostavi aviokompanija, te da po potrebi kontakirate direktno aviokompaniju, putem mail-a ili telefona.

      Važno! Nadoknada troškova za neiskorištenu kartu pokriva troškove karte i aerodromske takse. Ostali proizvodi ili eSky usluge možda neće biti uključene u nadoknadu.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati ili promijeniti svoj let

      Planovi su Vam se promijenili i niste u mogućnosti iskoristiti kupljenu avionsku kartu? Nažalost, nije uvijek moguće promijeniti ili otkazati let i dobiti povrat novca.

      Ukoliko želite otkazati let ili promijeniti datum, molimo Vas da nas kontaktirate putem “Moje rezervacije” opcije u Tvoj eSky račun (ukoliko nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju, te potom preuzmite eSky mobilnu aplikaciju za brzi pristup rezervacijama). Mogućnost povrata avionske karte ili izmjene datuma leta ovisi o pravilima aviokompanije i tarifi po kojoj je karta kupljena. Većina aviokompanija ne dozvoljava otkazivanje leta i povrat novca. Ukoliko želite promijeniti datum leta, većina aviokompanija će Vam to omogućiti, ali iz moguće dodatne troškove ovisno o razlici u cijeni kupljene karte i cijene karte za novi datum. Dodatno, aviokompanije vjerovatno neće pristati na nadoknadu troškova ukoliko je cijena karte na novi datum manja u odnosu na cijenu već kupljene karte.

      Više informacija o otkazivanju putovanja i nadoknade troškova možete pronaći ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Koliko dugo moram čekati na povrat novca nakon otkazanog leta?

      Čekate na nadoknadu troškova za neiskorištenu kartu? Možete biti sigurni da ćete dobiti povrat ukoliko je aviokompanija potvrdila isti.

      Nažalost, povremeno postoje situacije u kojima, zbog povećanog broja zahtjeva za nadoknadu troškova, aviokompanija može produžiti vrijeme čekanja za nadoknadu troškova. Molimo Vas da imate na umu da vrijeme čekanja na povrat sredstava zbog otkazanog leta ovisi isključivo o aviokompaniji.

      U nastavku pogledajte tko će vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika).

      U slučaju da Vašom rezervacijom upravlja eSky (ovu informaciju ćete pronaći u email-u uz aviokartu koju smo vam poslali), poslat ćemo vam obavijest o otkazivanju leta i počet ćemo raditi što je prije moguće kako bismo dobili povrat novca od aviokompanije u Vaše ime. Dobićemo informacije o mogućnostima povrata koje nudi aviokompanija ii nastavićemo postupak do njegovog završetka. Obavještavaćemo Vas o dostupnim opcijama povrata i trenutnom statusu Vašeg zahtjeva. Neke aviokompanije uz povrat novca na račun ili karticu nude povrat sredstava u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu avionskih karata. Povrat novca prilikom odabira bona ili bodova je mnogo brži nego ako se odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.

      U slučaju da Vašu rezervaciju vodi izravno aviokompanija (ovu informaciju ćete pronaći u email-u uz avionsku kartu koju smo Vam poslali), sve informacije o povratu novca, dostupnim oblicima povrata i rokovima za razmatranje zahtjeva primićete od avioprijevoznika a na e-mail naveden tokom rezervacije. Aviokompanije će Vas također obavijestiti o statusu Vašeg zahtjeva i proslijedit će dodatne poruke vezane uz otkazanu rezervaciju, ukoliko bude potrebno. Ako želite saznati trenutni status Vašeg zahtjeva i vrijeme čekanja na povrat, obratite se direktnona dežurnu liniju putem e-maila ili telefona kako biste dobili sve potrebne informacije. Imajte na umu da je povrat novca prilikom odabira vaučera ili bodova za kupovinu aviokarata mnogo brži nego ako odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.

      Zapamtite! Dostupnost opcije povrata ovisi o avioprijevozniku čiju kartu imate.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Šta i u kojem obliku možete dobiti u okviru povrata za otkazani let?

      Pitate se šta podliježe povratu za neiskorištenu aviokartu kupljenu na eSky-u i kako ćete dobiti sredstva? U skladu s praksom koju su usvojile aviokompanije, povrat novca za otkazani let pokriva troškove karte i dodatnih usluga kupljenih od aviokompanije.

      Oblik povrata u potpunosti ovisi o aviokompaniji. Aviokompanije obično nude povrat novca samo u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu druge karte. Međutim neke aviokompanije odobravaju povrat novca.

      Zapamtite! Povratu podliježu samo otkazani letovi u Vašoj rezervaciji. Aviokompanije ne nadoknađuju nikakve letove, koje su su letjeli u skladu sa planom leta.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kada i kako ću dobiti novac za otkazani paket Let + Hotel?

      Pitate se kako i koliko brzo ćete dobiti povrat novca za otkazani Let + Hotel paket na eSky-u? U skladu sa Zakonu o paket aranžmanima i povezanim putničkim uslugama, proces povrata novca traje do 14 dana.

      Sredstva će biti vraćena istim načinom kojim ste izvršili plaćanje. Nakon što obradimo Vaš povrat, odmah ćemo Vas obavijestiti putem email-a

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Šta je eSky Wallet i koje su njegove prednosti?

      Poslali smo Vam e-mail s opcijom odabira eSky Wallet ili ste dobili informaciju o ovom rješenju i pitate se šta je to i kada ga možete koristiti? eSky Wallet je elektronski novčanik, zahvaljujući kojem ćete dobiti sredstva za korištenje u eSky-u u sklopu promotivnih kampanja ili brzi povrat novca za neiskorištenu rezervaciju leta te dobiti i dodatne pogodnosti.

      Možete ga koristiti tek nakon što dobijete poruku od nas sa opcijom odabira ovog oblika povrata ili zahvaljujući učešću u promotivnim kampanjama.

      Više o eSky Wallet saznajte ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Pravila putovanja diljem svijeta. Gdje možete putovati?

      Želite li na putovanje, ali ne znate gdje letjeti i kako se pripremiti za putovanje u inozemstvo? U takvoj situaciji vrijedi koristiti provjerene izvore, jer se pravila putovanja po svijetu dinamički mijenjaju i ovise o vlastima pojedinih zemalja. Promjene mogu uključivati ••vrstu dokumenata koji se trebaju pokazati na aerodromu, opšta pravila ponašanja po dolasku ili privremenu obustavu dolaska.

      Kako biste pročitali provjerene ažurne informacije i mogli mirno planirati svoja putovanja, provjerite stranicu s prikupljenim pravilima i dokumentima koje traže zemlje diljem svijeta - ovdje.

      Prije odlaska na put pročitajte službena priopćenja vlasti zemlje u koju idete.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Trebam li test na COVID-19 prije putovanja?

      Planirate li putovanje ili već imate kartu, ali tražite li najnovije informacije o tome trebate li se testirati na COVID-19 prije putovanja?

      • Ukoliko već imate kartu, na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun pronaći ćete informacije o tome zahtijeva li zemlja u koju idete ili zemlje presjedanja rezultate testa na COVID-19. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju.
      • Ako tek planirate putovanje, a niste kupili kartu na eSky-u, sve bitne informacije o pravilima prelaska granice, uključujući i eventuelnu obavezu testa, možete pročitati na web stranici koju smo pripremili - ovdje.

       Neke zemlje diljem svijeta zahtijevaju prethodno testiranje na COVID-19 i negativan rezultat po dolasku.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kontaktirati eSky?

      Trebate nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije? Provjerite informacije u nastavku o tome kako to učiniti da biste dobili našu podršku što je prije moguće.

      • Ukoliko nas želite kontaktirati u vezi svoje rezervacije prije putovanja, upotrijebite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Zahvaljujući Tvoj eSky računu:
        • da provjerite broj i status Vaše rezervacije,
        • prijavite želju za promjenom datuma ili odustajanjem od putovanja,
        • naučiti kako da se prijaviti online,
        • dodati prtljag ili prioritetno ukrcavanje,
        • provjerite potrebne dokumente i važeće sigurnosne propise u zemlji odredišta,
        • provjerite zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
        • rezervirajte smještaj po nižoj cijeni, izaberite osiguranje ili rent-a-car.

        Ukoliko niste registrovani korisnik, kreirajte račun i unesite svoje rezervacije. Također, možete koristiti eSky mobilnu aplikaciju, koja Vam omogućava pristup rezervacijama u bilo kojem momentu i na bilo kojem mjestu.

        Ukoliko nas želite kontaktirati prije nego što krenete na putovanje u vezi neke druge stvari, možete nam pisati putem kontakt obrasca- ovdje.

      • Ukoliko Vam je potrebna pomoć tokom putovanja, možete nazvati broj naveden na Vašoj aviokarti. Dežurna linija je otvorena od ponedjeljka do petka: od 9:00 do 16:00 sati.
      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Iznos povrata manji je od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Pitate se zašto je iznos povrata novca za otkazivanje leta manji od vrijednosti Vaše eSky rezervacije? Sve ovisi o tome koje su usluge kupljene uz aviokartu i kakvu je odluku avioprijevoznik donio o iznosu povrata novca. Gore navedeni iznos povrata ne uključuje, između ostalog, naknada za servis usluge te dodatne usluge kupljene u eSky-u.

      U nekim slučajevima, aviokompanije će izvršiti povrat novca za otkazane rezervacije u nekoliko dijelova, npr. za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od aviokarata za više osoba ili ako je aviokompanija uključila dodatne usluge kao što su dodatna prtljaga, rezervacije sjedala itd.

      Šta je uključeno u iznos povrata? Saznajte više >>

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Online check-in

    • Gdje mogu pronaći link za online check-in?

      Znate li da se prije putovanja avionom morate prijaviti i preuzeti svoje karte za ukrcavanje, ali ne znate gdje to uraditi? Sve ovisi o tome hoće li Vas izravno kontaktirati aviokompanija ili eSky ( saznajte više o eSky rezervacijama kod aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz avionsku kartu.

      • Kontaktira me eSky ili avioprijevoznik, ali imam kupljenu uslugu za online check-in u eSky-u

        Linkovi na obrazac za check-in pronaći ćete u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, ovu poveznicu pronaći ćete u svojoj avio karti. Također možete koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. U slučaju da ne dobijemo od Vas tražene podatke do 7 dana prije polaska, poslat ćemo Vam e-mail podsjetnik s linkom na obrazac.

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Informacije za online check-in primit ćete izravno od aviokompanije na svoju e-mail adresu. Možete se prijaviti na web stranici aviokompanije, navodeći potrebne podatke.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Online check-in korak po korak

      Često vas obavještavamo da se prije putovanja avionom morate prijaviti i preuzeti karte za ukrcavanje

       Zašto je online check-in važan i kako ga uraditi?

      Online check-in Vam omogućuje da pripremite karte za ukrcvanje, koje vam daju pravo na ukrcavanje na avion. Za popularne niskotarifne aviokompanije (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) to je obavezno, a ukoliko to ne uradite nećete imati kartu za ukrcavanje, te Vam aviokompanija može naplatiti dodatne naknade za check-in na aerodromu ili čak odbiti ukrcavanje.

      Online check-in je različit ovisno o aviokompaniji, ovisno o tome kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija (saznajte više o eSky rezervacijama, kojima upravlja aviokompanija). Relevantne informacije ćete pronaći u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky ili aviokompanija ali imam kupljenu uslugu za online check-in u eSky-u

        Online check-in provest ćemo u Vaše ime. Da bismo to učinili, u nekim slučajevima trebaće nam Vaši podaci i podaci onih koji putuju s Vama.

        • Link za obrazac za podatke pronaći ćete na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, stvorite ga i unesize rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Link za obrazac za check-in također je uključena u e-mail uz aviokartu.
        • Ispunite sve tražene podatke koristeći obrazac što je prije moguće. Zahvaljujući tome, moći ćemo Vas prijaviti online bez ikakvih problema te Vam poslati karte za ukrcavanje čim aviokompanija otvori proces za check-in.
        • Pažnja! Možda neće biti moguće pripremiti online prijavu ako svoje podatke pošaljete kasnije od 48 sati prije polaska.
        • Karte za ukrcavanje biće vam dostupne 48 do 8 sati prije planiranog vremena leta na Tvoj eSky računu, odakle ih morate preuzeti. Da bi ovaj postupak bio ispravan potrebno je ispuniti podatke svakog putnika. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju.
        • Dodatno, poslat ćemo Vaše karte za ukrcavanje 48 do 8 sati prije polaska na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarte. Ako je do Vašeg leta ostalo manje od 8 sati, a još niste primili e-mail s kartama za ukrcavanje, idite na Tvoj eSky račun i preuzmite karte ili provjerite folder SPAM i provjerite koja je e-mail adresa upisana prilikom rezervacije .
        • Karte za ukrcavanje moraju biti ipsrintane ii predočene na aerodromu zajedno s ličnim dokumentom koji ste koristili za check-in. Zapamtite! Ako se Vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte za ukrcavanje će biti zasebno dostupne na Tvoj eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama - 48 do 8 sati prije početka svakog leta.
      • Kontaktira me aviokompanija

        Sve detaljne informacije za online check-in dobit ćete od aviokompanije. Prijava se mora obaviti na web stranici aviokompanije, koristeći adresu e-pošte koja je navedena tokom rezervacije u eSky-u.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kada ću dobiti i gdje mogu pronaći svoje karte za ukrcavanje?

      Pripremate li se za svoje putovanje i želite preuzeti karte za ukrcavanje? Mjesto gdje ćete pronaći svoje karte za ukrcavanje ovisi o tome hoće li Vas kontaktirati eSky ili izravno aviokompanija ( saznajte više o eSky rezervacijama kod aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky ili aviokompanija, ali imam kupljenu uslugu za online check-in u eSky-u

        Karte za ukrcavanje biće dostupne na Tvoj eSky račun od 48 do 8 sati prije planiranog leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Karte za ukrcavanje šaljemo također od 48 do 8 sati prije polaska na Vašu e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarte. Ako se Vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte za ukrcavanje će biti dostupne zasebno na Vašem eSky računu i u zasebnim e-porukama - 48 do 8 sati prije početka svakog leta.

        Primjer 1

        Letite:

        • iz Sarajeva za London - 1.06., 15:00,
        • iz Londona za Sarajevo - 7.06., 19:00.

        Karte za ukrcavanje dobićete:

        • za let iz Sarajeva za London najranije 30.05., 15:00 (najkasnije - 1.06., 7:00 sati),
        • za let iz Londona za Sarajevo najranije 5.06., 19:00 (najkasnije - 7.06., 11:00 sati).

        Primjer 2

        Letite:

        • iz Sarajeva za Tenerife - 1.06., 9:00, s presjedanjem u Barceloni - 1.06., 13:00 sati (Multiline let),
        • iz Tenerifea za Sarajevo - 7. 06., 12:00 sati, s presjedanjem u Frankfurtu - 7. 06., 18:00 sati (MultiLine let).

        Karte za ukrcavanje ćete dobiti:

        • za let iz Sarajeva za Barcelonu najranije 30.05., 9:00 sati (najkasnije - 1.06., 1:00 sati),
        • Za let iz Barcelone za Tenerife najranije 30.05., 13:00 sati (najkasnije - 1.06., 5:00 sati),
        • za let iz Tenerife za Frankfurt najranije 5.06., 12:00 sati (najkasnije - 7.06., 4:00 sati),
        • za let iz Frankfurta za Sarajevo najranije 5.06., 18:00 sati (najkasnije - 7.06., 10:00 sati).

        Ukoliko je do Vašeg leta ostalo manje od 8 sati, a Vi još niste primili e-mail sa svojim kartama za ukrcavanje, provjerite Tvoj eSky račun ili provjerite folder spam također provjerite koja je e-mail adresa korištena za rezervaciju. Moguće je da su karte za ukrcavanje stigle neki drugi email.Pažnja! Za letove za koje je potrebno unijeti dodatne podatke u obrazac za check-in, karte za ukrcavanje se šalju pod uvjetom da su ispunjeni svi traženi podaci. Ako rezervacija uključuje više putnika, provjerite jesu li podaci uneseni za svakog od njih.

      • Kontaktira me aviokompanija

        Ukoliko se sami uradite check-in putem interneta na web stranici aviokompanije, nakon prijave ćete preuzeti svoje karte za ukrcavanje, prema informacijama koje pruža aviokompanija.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Moram li isprintati svoju kartu za ukrcavanje?

      Zašto Vas često obavještavamo da se preuzete karte za ukrcavanje moraju isprintati prije odlaska na aerodrom? Neke popularne aviokompanije možda neće prihvatiti karte za ukrcavanje u obliku PDF datoteke prikazanoj na pametnim telefonu ili drugim mobilnim uređaju. Isprintana karte za ukrcavanje garantuje ulazak u avion.

      Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati na let, preuzmite i isprintajte svaku kartu za ukrcavanje poslanu putem eSky-a ili preuzetu s  Tvoj eSky račun.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Pogreška tokom online check-in-a

      Je li se dogodila pogreška prilikom davanja podataka o putnicima za check-in ili je došlo do pogreške prilikom? Javite nam se što prije putem kontakt obrasca - ovdje.

      Istražićemo što se dogodilo i predložiti druge opcije za check-in kako bi se Vaše putovanje odvijalo u mirnoj atmosferi

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Prtljag

    • Kako kupiti prtljag?

      Pitate se kako dokupiti prtljag prilikom rezervacije aviokarata ili već imate aviokartu i želite kupiti dodatni prtljag? Predani prtljag možete kupiti na eSky-u prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije leta. Ukoliko želite kupiti dodatni prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Primjer uvjeta:

      Ryanair (cijena za dio leta / osobu):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 13,5 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 26,50 EUR do 51 EUR*

      Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15,50 EUR do 51 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 23,50 EUR do 73,50 EUR*

      Ovdje možete pronaći informacije o uvjetima drugih avioprijevoznika

      * Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Predani i ručni prtljag – najvažnije informacije

      Tražite li najbolju opciju putovanja i informacije o tome kakav prtljag možete ponijeti u avion? Aviokompanije obično razlikuju tri vrste prtljaga – osobni predmet, ručni (kabinski) prtljag i predani prtljag (registrovani, prijavljen u prtljažni prostor aviona).

      • Osobni predmet uvijek je uključen u cijenu aviokarte i može se ponijeti sa sobom u avion. To može biti ruksak, torbica ili mala torba koja mora stati u pretinac ispod sjedala. Ne zaboravite da svaka aviokompanija postavlja prihvatljive dimenzije i težinu za osobni predmet. Dodatno, iz sigurnosnih razloga, popis predmeta koji se mogu unijeti u avion strogo je regulisan.
      •  Ručni prtljag se može besplatno ili uz naknadu (ovisno o cijeni i aviokompaniji) unijeti u avion i pohraniti u pretinac iznad sjedala za vrijeme trajanja putovanja. Međutim, treba imati na umu da je iz sigurnosnih razloga ono što se može nositi u ručnom prtljagu strogo definisano zakonom. Ovi propisi također definišu, na primjer, koliko tekućine možete ponijeti sa sobom u ovoj vrsti prtljaga. Osim toga, treba imati na umu da svaka aviokompanija strogo određuje dimenzije i težinu prtljaga.
      • Predani prtljag je prtljag čije su težina i dimenzije veće od ručnog prtljaga. U slučaju niskotarifnih avioprijevoznika (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) uvijek se plaća, dok se u slučaju redovnih aviokompanija može uključiti u cijenu aviokarte. Propisi također dopuštaju predmete u predanom prtljagu koji se ne mogu unijeti u ručni prtljag. Ova vrsta prtljaga preporučuje se za duža putovanja. Kao i kod ručnog prtljaga, dimenzije i težina predanog prtljaga strogo su definisane kod svake aviokompanije. Predani prtljag uvijek treba prijaviti na aerodromu na šalteru odabrane aviokompanije, prije odlaska na sigurnosnu kontrolu.

      Ukoliko želite provjeriti koju vrstu prtljaga možete ponijeti sa sobom na putovanje ili želite kupiti predani prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Što možete ponijeti sa sobom u avion, a što u predanom prtljagu provjerite ovdje!

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Prtljag i prioritetno ukrcavanje

      Želite li saznati koje su prednosti kupovine opcije prioritetnog ukrcavanja? Prije svega, omogućuje putniku da zauzme mjesto u prioritetnom redu čekanja i izbjegne dugo čekanje na ukrcavanje.

      Neki popularni niskotarifni avioprijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air), u sklopu ove usluge, dodatno omogućuju da sa sobom ponesete dodatni ručni prtljag. Međutim, to nije pravilo, stoga trebate svaki put prije kupovine provjeriti šta je uključeno u ovu uslugu.

      Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti kasnije na  Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Koja su ograničenja prtljaga

      Imate li već kupljenu aviokartu, spremate li se na put i želite provjeriti koliko prtljaga možete ponijeti sa sobom u avion? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun, gdje ćete pronaći sve potrebne informacije o svom prtljagu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Još ste u procesu kupovine aviokarte i pitate se koji let odabrati? Informacije o maksimalnom broju predmeta, težini i dimenzijama prtljaga možete pronaći na obrascu za rezervaciju. Osim toga, informacije o prtljagu za pojedine avioprijevoznike mogu se pronaći na našim web stranicama.

      Imajte na umu da dopuštene količine prtljaga svaki avioprijevoznik određuje samostalno, što znači prije kupovine aviokarte provjerite šta i koliko prtljaga možete ponijeti.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako mogu provjeriti trenutni status moje rezervacije?

      Želite li provjeriti trenutni status Vaše rezervacije i njezine detalje? Način na koji možete provjeriti status svoje rezervacije ovisi o tome hoće li Vas kontaktirati eSky ili izravno aviokompanija ( saznajte više o eSky rezervacijama kod aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Trenutni status Vaših rezervacija leta, hotela i paketa Let + Hotel

        možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Želite li saznati više mogućnosti za Vaš eSky račun? Pročitaj članak
        Za prijavu ili kreiranje Tvoj eSky račun - kliknite ovdje.
        U slučaju bilo kakvih promjena u rasporedu ili otkazivanja leta, također ćemo Vam poslati e-mail. Preporučujemo da provjerite raspored svog leta na Tvoj eSky račun do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      • Kontaktira me aviokompanija

        Trenutni status svoje rezervacije možete provjeriti na web stranici aviokompanije prijavom s podacima koje VAm je aviokompanija dostavila. U slučaju promjena rasporeda ili otkazivanja letova, dobićete informacije izravno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu prilikom procesa rezervacije. Preporučujemo da provjerite svoj raspored letova na web stranici aviokompanije 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu upravljati svojom rezervacijom?

      Želite li promijeniti svoju rezervaciju, kupiti dodatne usluge ili imati izravan pristup podacima rezervacije? Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom ovisi o tome hoće li Vas kontaktirati eSky ili izravno aviokompanija ( saznajte više o rezervacijama eSky kod aviokompanija ). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Svi detalji o Vašim rezervacijama letova i hotela te paketima Let + Hotel možete pronaći na Tvoj eSky račun, putem njega možete upravljati rezervacijama i dati podatke za online check-in (za odabrane aviokompanije). Zahvaljujući Tvoj eSky račun, lako možete:

        • provjeriti broj i status rezervacije,
        • prijaviti želju promjene datuma putovanja
        • saznati informacije za online check-in
        • kupiti prtljag i prioritetno ukrcavanje 
        • provjeriti potrebne dokumente i aktualna sigurnosna pravila u zemlji odredišta putovanja,
        • provjeriti zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
        • možete rezervirati noćenje uz popust, kupiti osiguranje i iznajmite auto.

        Ukoliko nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmahi pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Želite li saznati više opcija za Tvoj eSky račun? Pročitajte članak.

        Za prijavu ili kreiranje Tvoj eSky računa - kliknite ovdje.

      • Kontaktira me aviokompanija

        Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom redu letenja i detalji o putovanju dostupni su na web stranici avioprijevoznika. Aviokompanija će Vam dati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijom i željenom načinu kontakta na e-mail adresu navedenu prilikom kupovine aviokarata.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Nemam potvrde rezervacije. Kako provjeriti njezin status?

      Trebate informacije o statusu Vaše rezervacije, ali ne možete nigdje pronaći potvrdu rezervacije? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun gdje ćete pronaći sve relevantne informacije vezane uz Vaše putovanje. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno, nakon izvršene rezervacije šaljemo potvrdu na e-mail. Ako ne možete pronaći našu poruku u svojoj pristigloj pošti, provjerite SPAM folder te provjerite je li e-mail adresa navedena prilikom rezervacije ispravna. Također možete ponovno poslati e-mail za rezervaciju na svoju adresu koristeći Tvoj eSky račun ili koristiti poseban obrazac - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Zaboravio/la sam broj svoje rezervacije. Što trebam učiniti?

      Sve detalje, uključujući broj rezervacije, možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Ako nemate račun, također možete provjeriti e-mail koji smo poslali na adresu navedenu tokom rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      U slučaju da izgubite ili ne primite poruku od nas, molimo Vas da ponovno pošaljete e-mail s detaljima rezervacije koristeći poseban obrazac na našoj web stranici - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Netačna e-mail adresa navedena tokom procesa rezervacije. Šta trebam učiniti ?

      Ukoliko ste sigurni da ste prilikom rezervacije unijeli pogrešnu e-mail adresu, npr. da je došlo do pogreške pri tipkanju, idite na Tvoj eSky račun, gdje možete upravljati rezervacijom i sami ispraviti svoje podatke. Ako još nemate račun, možete ga napraviti i na njega unijeti svoje rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Ako trebate brzu promjenu ili želite uštedjeti vrijeme, sami uredite podatke koristeći Tvoj eSky račun. Pogrešku u podacima možete prijaviti i putem kontakt obrasca slanjem podataka o rezervaciji (ime i prezime, datum, ruta leta), ali naši operateri mogu zatražiti i dodatne informacije za provjeru prijave - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritetno ukrcavanje

      Dugo čekanje na ukrcavanje može utjecati na udobnost putovanja i raspoloženje. Zato se isplati kupiti uslugu prioritetnog ukrcavanja. To možete učiniti kako prilikom rezervacije aviokarte, tako i kupiti ovu opciju nakon rezervacije, ali najkasnije do 48 sati prije polaska.
      Ako želite kupiti ovu uslugu, odaberite odgovarajuću opciju u kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. Također ga možete koristiti da sami upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Pažnja! Prioritetno ukrcavanje je ograničena usluga i možda neće biti dostupna uvijek.

      Primjeri uslova kupovine i korištenja usluge:

      Ryanair (cijena za dio leta / osobu):

      • ulazak u avion u redu za prioritetno ukrcavanje, uz ličnu torbu maksimalnih dimenzija 40 x 20 x 25 cm i ručni prtljag maksimalnih dimenzija 55 x 40 x 20 cm i težine do 10 kg - od 6,50 EUR do 18 EUR *

      Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):

      • ulazak u avion u redu za prioritetno ukrcavanje, jedan ručni prtljag maksimalnih dimenzija 40 x 30 x 20 cm i težine ne veće od 10 kg, drugi ručni prtljag maksimalnih dimenzija 50 x 40 x 23 cm i težine ne veće od 10 kg - od 5 EUR do 30,50 EUR *

      *  Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti uslugu odabira sjedišta u avionu

      Planirate li putovanje i pitate se kako odabrati i rezervisati određeno sjedište u avionu, npr. pored prozora, s dodatnim prostorom za noge ili blizu svojih saputnika? Sjedište možete rezervisati prilikom rezervacije aviokarte (opcija dostupna samo kod odabranih aviokompanija) u eSky-u ili kontaktiranjem putem kontakt obrasca - ovdje.

      Zapamtite da sistemi rezervacije aviokompanija dodijeljuju mjesta u avionu nasumično. U slučaju leta sa suputnicima, prijevoznici mogu odvojeno smjestiti osobe koje putuju zajedno (jedini izuzetak od ovog pravila je kada dijete putuje sa svojim skrbnikom u avionu). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu rezervacije sjedišta u avionu.

      Rezervacija odabranog sjedišta je usluga koja se plaća, a njezina cijena ovisi o aviokompaniji i vrsti naznačenog sjedišta. U sklopu odgovora na vaš upit, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i o troškovima.

      Cijena usluge varira između 4,40 EUR i 25,50 EUR po osobi (za svaki dio leta). * 

      Pažnja! Broj slobodnih mjesta u avionu se mijenja velikom brzinom i izabrana mjesta mogu biti nedostupna.

      * Cijene određuju avionske kompanije i one se mogu mijenjati. Navedeni iznosi su samo orijentacionog karaktera.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu platiti rezervaciju?

      Razmišljate trebate li nužno kreditnu karticu za plaćanje Vaše eSky rezervacije? Uvjeravamo Vas da je to moguće učiniti svim popularnim načinima plaćanja (uključujući: kreditne kartice, brza plaćanja, također uz mogućnost plaćanja na rate ili odgodu, te tradicionalnim bankovnim transferom). Način plaćanja odabire se na ekranu za rezervaciju aviokarte.

      S obzirom na to da su cijene aviokarata zagarantovane tek nakon plaćanja, preporučujemo korištenje kartice ili opcije brzog plaćanja. Prethodna rezervacija aviokarte putem tradicionalnog transfera može rezultirati potrebom doplate za aviokarte jer se njihove cijene dinamički mijenjaju ovisno o politici aviokompanije i promjenama u dostupnosti sjedišta. Ako bude potrebno dodatno plaćanje na osnovnu cijenu aviokarte, kontaktirat ćemo Vas, obavijestiti o iznosu i sacvjetoavti kako platiti razliku.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati svoju rezervaciju. Kako to učiniti?

      Nažalost, većina niskotarifnih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) ne može izvršiti povrat novca za kupljenu aviokartu. Aviokompanije u uvjetima rezervacije navode da su aviokarte nepovratne.

      U slučaju redovnih aviokompanija (npr. Croatia Airlines, Lufthansa, Air France), mogućnost vraćanja aviokarte navedena je u uslovima tarife.

      Ako želite zatražiti povrat, molimo koristite kontakt obrazac - ovdje ili provjerite dostupnost opcije povrata na Tvoj eSky račun.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Informacije o promjeni vremena leta od strane aviokompanije

      Bojite li se promjena u rasporedu letova? Ne brinite, sve potrebne informacije dobićete na vrijeme. Način obavijesti ovisi o tome kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija izravno vezano za Vašu rezervaciju ( saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      Sve informacije o promjenama u rasporedu letova primit ćete izravno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu tokom rezervacije. Trenutni red letenja možete pronaći i na web stranici aviokompanije. Preporučujemo da provjerite svoj raspored letova na web stranici avioprijevoznika do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      • Kontaktira me eSky

        Informacije o promjeni vremena leta možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno ćemo Vas obavijestiti o promjenama u e-mailu koji ćemo poslati na adresu navedenu prilikom rezervacije. Naša će poruka biti naslovljena: "VAŽNO! Promjena rasporeda, aviokarta [Vaš broj rezervacije]." Nova aviokarta s promijenjenim vremenom leta također će biti poslana e-poštom na adresu koju ste naveli tokom rezervacije.

      • Kontaktira me aviokompanija

        Preporučujemo da provjerite raspored letova na Tvoj eSky račun do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Promjene u rezervaciji

    • Kako mogu promijeniti datum leta?

      Već imate aviokartu kupljenu zahvaljući eSky, ali su Vam se planovi promijenili? Možete pitati za mogućnost promjene datuma. Imajte na umu da promjena datuma leta bez dodatnih troškova često nije moguća, a svaku izmjenu rezervacije mora odobriti aviokompanija.

      Ako želite promijeniti datum svog leta, provjerite kontaktira li Vas eSky ili aviokompanija izravno (saznajte više o eSky rezervacijama koje uporavljaju aviokompanije). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Možete provjeriti dozvoljava li Vam aviokompanija promjenu datuma putovanja odabirom opcije "Promijeni datum" na kartici "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupovine Vaše aviokarte ovisi o aviokompaniji. Neke niskotarifne aviokompanije odobravaju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neke redovne aviokompanije pružaju ovu uslugu samo u opsegu odabranih tarifa.

        Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte.

        U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu od 15,20 EUR za promjenu aviokarte, koja je uključena u konačni trošak promjene. Ova naknada se naplaćuje za svakog putnika na kojeg promjene utječu

      • Kontaktira me aviokompanija

        Kako biste saznali je li moguće promijeniti datum leta kontaktirajte izravno aviokompaniju. Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupovine Vaše aviokarte ovisi o aviokompaniji. Neke niskotarifne aviokompanije odobravaju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neke redovne aviokompanije pružaju ovu uslugu samo prema odabranim tarifama. Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promijeniti lične podatke putnika?

      Ako ste prilikom rezervacije aviokarte pogriješili u davanju podataka o putnicima, možete nas pitati za mogućnost ispravka rezervacije. Nažalost, većina aviokompanija ne dopušta promjenu podataka na karti. Moguće je ispraviti netačne podatke, ali opseg i cijena ispravaka ovisi o politici odabrane aviokompanije.

      Sve netačne informacije na karti, kao što su:

      • greška u imenu ili prezimenu,
      • netačan datum rođenja
      • pogrešna titula putnika (Gospodin/ Gospođa )
      • neispravan tip putnika (odrasla osoba / dijete)

      mora se odmah prijaviti. Naši će operateri provjeriti mogućnost ispravljanja gore navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima promjena te kontaktirati aviokompanije radi ispravljanja podataka na karti.

      Pažnja! Nedostatak posebnih znakova i naglasaka (npr. č,ž,š,ć,ž,đ,), kao i razmaka te dijakritičkih znakova u više imena na karti ne smatra se pogreškom. Aviokompanije ih ne koriste namjerno.

      Ako želite promijeniti podatke ili prijaviti ispravak podataka o putnicima, obratite nam se putem kontakt obrasca - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Račun

    • Slanje računa

      Trebate li račun za eSky rezervaciju? Kako biste ga primili, odaberite opciju "Želim primiti račun s PDV-om" prilikom rezervacije aviokarte ili smještaja. Ovo je jedini način da se prijavite za račun za usluge kupljene na eSky-u.

      Dobićete račun na navedenu e-mail adresu. Ako je prošlo nekoliko dana od kada ste rezervisali let ili smještaj, a još uvijek nemate račun, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako promijeniti podatke o kupcu na računu?

      Šta se može učiniti ako nakon rezervacije aviokarte trebate promijeniti podatke kupca na računu? Promjena podataka o kupcu (ne putniku!) moguća je do 30 dana nakon kupovine aviokarte, ali ne u svim slučajevima. eSky Vam dozvoljava promjenu podataka:

      • s fizičke osobe na drugu fizičku osobu,
      • s fizičke osobe na kompaniju

      Nije moguće mijenjati podatke iz kompanije u drugu kompaniju ili iz kompanije na fizičku osobu.

      Ako želite promijeniti podatke o kupcu aviokarte na računu, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti status uplate?

      Niste sigurni je li Vaša rezervacija ispravno plaćena ili čekate da bude finalizirana? U eSky-u možete jednostavno i brzo provjeriti status plaćanja. Da biste to učinili, koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Osim toga, u slučaju plaćanja karticom ili brzog online prijenosa, šaljemo e-mail sa sažetkom rezervacije i podacima o njenom uspješnom završetku. Putnici koji su odabrali tradicionalni prijenos novaca dobivaju obavijest o prethodnoj rezervaciji aviokarte i čekanju plaćanja. Tek nakon što sredstva budu uplaćena na naš račun, šaljemo potvrdu o završetku transakcije.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Zašto se na računu nalaze dva iznosa, oba u različitim valutama?

      Budući da kupovinu obrađuje poljska tvrtka, zakonski propisi zahtijevaju navođenje dva iznosa na računu. Jedan od njih je iznos u kojim je usluga kupljena, a drugi je njegov ekvivalent u PLN (poljski zloti).

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Kontakt formular – usluga rezervacije

    Dobijte našu pomoć čim prije! Odaberite odgovarajuću temu i unesite tražene podatke.

    Radno vrijeme

    Ponedeljak - Petak: 08:00 - 18:00

    Trudimo se odgovoriti na vaše upite u najkraćem mogućem roku.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto hitno? Pozovite nas