Jelovnik

Trebate pomoć?

Upravljajte svojim rezervacijama i provjerite odgovore na često postavljana pitanja.

Provjerite status i upravljajte svojim rezervacijama

Ponovno slanje e-maila sa potvrdom rezervacije
Upravljajte svojim rezervacijama

Sa Tvoj račun možete jednostavno:
  • provjeriti broj i status Vaše rezervacije,
  • tražiti promjenu datuma putovanja,
  • saznati kako napraviti online check-in,
  • kupiti prtljag i prioritetno ukrcavanje,
  • provjeriti neophodne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u državi destinaciji,
  • provjeriti pravila za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
  • rezervisati smještaj sa popustom, kupiti osiguranje i unajmiti automobil.

  • Prijavite se ili registrujte sa e-mail adresom koju ste koristili prilikom rezervacije.

    Idite na Tvoj račun
    Provjera statusa rezervacije bez prijave - ovdje

    Pronađite temu koja vas zanima

    Aktuelne informacije

    • Zbog čega je moja uplata za neke avionske rezervacije podijeljena na dva transfera?

      Avionski prijevoznik zahtijeva da svoju naknadu za uslugu podijelite u dva odvojena koraka. Prvi korak je plaćanje karte. U drugom koraku izvršit ćete naknadu za uslugu i platiti ostale usluge (npr. za kupljeno osiguranje). Na pojedinačne korake ćete prijeći kada odaberete način plaćanja.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Ryanair verifikacija rezevacije. Kako radi?

      Ukoliko niskobudžetni avioprijevnozik, kao što je Ryanair bude zahtijevao verifkaciju Vaše rezervacije, dobiti ćete e-mail od nas sa potrebnim informacijama i link za verifikacioni formular.

      Ovo je standardna praksa i Vaša karta će i dalje biti validna. Međutim, ukoliko ne verifikujete Vašu rezervaciju, nećete moći upravljati njome. Uz to, nećete proći kroz online check-in i morati ćete platiti na aerodromu (oko 55€ po osobi po letu).

      Prije nego počnete sa checkingom Vaše rezervacije, pripremite sljedeće:

      • Uređaj sa kamerom koja radi i koju ćete koristiti za verifikaciju,
      • Kreditnu karticu i identifikacioni dokument,
      • Broj avionske rezervacije (pronaći ćete ga u Vašem e-mailu ili elektronskoj karti),
      • ostale detalje koje ste korisiti da rezervišete kartu.

      Verifikacioni formular se može sastojati od nekoliko koraka, te s toga, pratite instrukcije na web-sajtu avioprijevoznika. Unesite potrebne informacije i dajte potrebne suglasnosti. Avioprijevnoznik također može tražiti skeniran ili fotografisan dokument kojeg ste koristili da napravite rezervaciju, kao i fotografiju Vašeg lica.

      Saznajte više u uputstvu: Verifikacija rezervacije avioprijevoznika.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Šta dalje?

      Ako vaš let otkaže avionska kompanija, imate pravo da umjesto toga odaberete novi datum leta ili povrat novca za vašu kartu. Odluka o obliku povrata novca (možete dobiti npr. vaučer, bodove za korištenje ili novac) ostaje na aviokompaniji.

      Način realiziranje procedure ovisi o tome ko vodi vašu rezervaciju i ko vas kontaktira: eSky ili direktno aviokompanija (saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravljaju avionske kompanije). Informacije o tome ko obrađuje vašu rezervaciju možete pronaći u elektronskoj poruci koju smo vam poslali uz vašu avionsku kartu. Kada ona sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutačne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju dobijete glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na internet stranici avionske kompanije" - vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija.

      Imajte na umu: neke niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Kontaktirao me je eSky

        Ako je eSky na vašu e-mail adresu poslao informaciju o otkazivanju leta, postupak povrata novca će biti sljedeći:

        • prosljeđujemo vam informaciju od avionskog prijevoznika da je vaš let otkazan,
        • kontaktiramo liniju kako bismo dobili informacije o dostupnim opcijama povrata,
        • kada dobijemo informacije, šaljemo vam poruku sa postojećim opcijama povrata; vrsta oblika povrata sredstava u potpunosti ovisi o liniji,
        • u slučaju promjene statusa ili produženja vremena čekanja, šaljemo Vam e-mail sa odgovarajućim informacijama,
        • ako se vaša rezervacija sastoji od više karata, informacije o dostupnim opcijama povrata novca dobit ćete u jednoj ili više zasebnih poruka.

        Upravljajte svojom rezervacijom na vašem računu.

      • Kontaktirao me je avionski prijevoznik

        Ako je informacija o otkazivanju leta poslana na vašu e-mail adresu direktno od strane avio-kompanije, procedura za promijene termina putovanja ili povraćaj sredstava proizilazi isključivo iz smjernica aviokompanije. U tom slučaju, sve informacije ćete dobiti direktno od prijevoznika, uključujući informacije o narednim koracima, listu dostupnih opcija povrata novca, kao i obavještenja o statusu vašeg slučaja. Da biste dobili povrat novca, pratite poslane informacije i kontaktirajte direktno aviokompaniju, na primjer putem e-pošte ili telefona.

      Imajte na umu: povrat novca za neiskorištene karte uključuje cijenu karte i aerodromske takse. Ostale eSky usluge kupljene uz kartu možda neće biti refundirane.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Koliko dugo se čeka na povrat za otkazani let?

      Čekate na povrat novca za neiskorištenu kartu? Ne brinite, ako je avionska kompanija pristala na ovo rješenje, sigurno ćete dobiti sredstva. Vrijeme čekanja ovisi isključivo o odluci aviokompanije i može trajati od 3 dana do 3 mjeseca. U nastavku ćete pronaći informacije o tome ko će vas kontaktirati u vezi sa povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama koje podržava aviokompanija).

      • Ako vašu rezervaciju obrađuje eSky (to znate kada e-mail koji smo poslali uz vašu kartu sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji"), poslat ćemo vam informacije o otkazivanju leta i mi će u najkraćem mogućem roku u vaše ime započeti s aktivnostima vezanim za povrat novca za vašu kartu od avio kompanije. Dobit ćemo informacije o opcijama povrata novca koje nudi aviokompanija i nastaviti slučaj do njegovog završetka. Obavještavat ćemo vas redovito o svemu.
      • U slučaju da vašu rezervaciju obrađuje direktno aviokompanija (to znate kada e-mail koji smo poslali uz kartu sadrži sljedeći sadržaj: "Informacije o trenutnom redu letenja možete pronaći na web stranici aviokompanije"), sve informacije o povratu novca i dostupnim formama povrata novca i terminima dobit ćete od avionske kompanije na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije. Ako želite da saznate trenutni status vaše prijave i kada ćete primiti sredstva, kontaktirajte liniju direktno putem e-pošte ili telefona.

      Imajte na umu: povrat sredstava u slučaju da odaberete vaučer ili bodove za kupovinu avio karata je mnogo brži nego ako odaberete da vam prebace novac na vaš račun ili karticu. Dostupnost opcija povrata novca zavisi od avio kompanije čiju kartu imate.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Koji dokumenti su potrebni prilikom putovanja?

      Spisak dokumenata potrebnih tokom putovanja naći ćete na svom računu. Nakon prijave, idite na detalje rezervacije i provjerite karticu "Potrebni dokumenti". Instaliranjem aplikacije eSky dobit ćete najbrži pristup svom računu.

      U zemljama EU i nekim zemljama koje nisu članice, sve što vam je potrebno za prelazak granice je lična karta. Ako želite saznati kako to izgleda u pojedinim zemljama, pogledajte web stranicu koju smo pripremili.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Moj eSky račun - zašto ga vredi otvoriti?

      Koristeći svoj račun možete upravljati svojim rezervacijama brzo i jednostavno. Šta to znači?

      Na vašem računu:

      • provjerit ćete svoj broj rezervacije i status,
      • možete promijeniti datum putovanja,
      • naučit ćete kako se prijaviti online,
      • možete kupiti dodatnu prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
      • provjerit ćete potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta putovanja,
      • provjerite zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
      • rezervirat ćete smještaj sa popustom, kupiti osiguranje i iznajmiti automobil.

      Pročitajte članak da saznate više o opcijama vašeg računa.

      Svoj račun možete kreirati za nekoliko trenutaka, na našoj web stranici ili koristeći eSky aplikaciju. Ako još nemate aplikaciju, preuzmite je da biste imali pristup svojim rezervacijama u bilo kojem trenutku.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kontaktirati eSky?

      To možete učiniti na tri načina:

      1. Ako vam je potrebna pomoć tokom putovanja, pozovite dežurnu liniju.

        Broj telefona i radno vrijeme dežurne linije možete pronaći na vašoj karti.

      2. Ako trenutno niste na putovanju, a želite nas kontaktirati u vezi sa svojom rezervacijom, prijavite se na vaš račun. Zahvaljujući tome, možete upravljati svojom rezervacijom i pronaći sve potrebne informacije.
        Ako još nemate račun, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Da biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        Instaliranjem mobilne aplikacije eSky dobit ćete trenutni pristup svim funkcijama.

      3. Ako niste na putovanju, a želite da nas kontaktirate u vezi sa nekim drugim pitanjem, molimo koristite kontakt formular.
      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Online CHECK IN (prijava na let)

    • Kada ću dobiti potvrdu i gdje mogu pronaći svoje karte za ukrcavanje?

      Mjesto gdje ćete pronaći svoje karte ili potvrdu ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili direktno aviokompanija (saznajte više o eSky rezervacijama koje realiziraju aviokompanije). Odgovarajuće informacije ćete pronaći u e-mailu koji ste od nas dobili uz vašu avionsku kartu.

      Kada mail sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija, poruka koju dobijete će glasiti: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici aviokompanije."

      Zapamtite: niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), ne održavaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili me kontaktira avionska kompanija, ali sam kupio čekiranje preko eSky-a

        Ukrcajne karte ili potvrdu šaljemo na vašu e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karte i stavljamo ih na raspolaganje na vašem eSky računu od 24 do 8 sati prije planiranog vremena leta. Ako nemate račun, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun. Da biste dobili trenutni pristup upravljanju vašim rezervacijama, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

        Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte ili potvrde će biti dostupne zasebno na vašem eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama: 24 do 8 sati prije početka svakog od letova.

        Primjer 1

        Letite:

        • iz Sarajeva za London - 1.06., 15:00,
        • iz Londona za Sarajevo - 7.06., 19:00.

        Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:

        • za let iz Sarajeva za London najranije 30.05., 15:00 (najkasnije - 1.06., 7:00 sati),
        • za let iz Londona za Sarajevo najranije 5.06., 19:00 (najkasnije - 7.06., 11:00 sati).

        Primjer 2

        Letite:

        • iz Sarajeva za Tenerife - 1.06., 9:00, s presjedanjem u Barceloni - 1.06., 13:00 sati (Multiline let),
        • iz Tenerifea za Sarajevo - 7. 06., 12:00 sati, s presjedanjem u Frankfurtu - 7. 06., 18:00 sati (MultiLine let).

        Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:

        • za let iz Sarajeva za Barcelonu najranije 30.05., 9:00 sati (najkasnije - 1.06., 1:00 sati),
        • za let iz Barcelone za Tenerife najranije 30.05., 13:00 sati (najkasnije - 1.06., 5:00 sati),
        • za let iz Tenerife za Frankfurt najranije 5.06., 12:00 sati (najkasnije - 7.06., 4:00 sati),
        • za let iz Frankfurta za Sarajevo najranije 5.06., 18:00 sati (najkasnije - 7.06., 10:00 sati).

        Ako je do Vašeg leta ostalo manje od 8 sati, a još niste dobili svoje karte za ukrcavanje ili e-poruku s potvrdom prijave, provjerite svoj eSky račun ili folder SPAM i provjerite koju e-mail adresu ste unijeli prilikom rezervacije. Moguće je da su karte stigle u drugi poštanski sandučić koji posjedujete.

        Pozor! U slučaju letova koji zahtijevaju unos dodatnih podataka u obrazac za prijavu, karte za ukrcavanje ili potvrde šalju se pod uvjetom da su traženi podaci ispunjeni. Ako vaša rezervacija uključuje nekoliko putnika, provjerite jesu li unijeti podaci za svakog putnika.

      • Kontaktira me aviokompanija

        Ukoliko se sami obavite check-in putem interneta na web stranici aviokompanije, nakon prijave ćete preuzeti svoje karte za ukrcavanje, prema informacijama koje pruža aviokompanija.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Trebam li odštampati svoju ukrcajnu kartu?

      Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati u avion, preuzmite i odštampajte svaku kartu za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi poslanu putem eSky-a ili preuzetu sa vašeg naloga. Također ih možete preuzeti i pohraniti na mobilni uređaj koji ćete imati sa sobom (pametni telefon ili tablet).

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Online check-in korak po korak

      Check-in vam omogućava da pripremite karte za ukrcavanje koje vam dalje omogućavaju da se ukrcate u avion. U slučaju niskotarifnih avio-kompanija (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) prijava je obavezna, a neposjedovanje karti za ukrcaj (odštampanih ili sačuvanih na mobilnom uređaju) dovodi do naplate naknade na aerodromu ili zabrane ukrcavanja u letjelicu.

      Procedura čekiranja se razlikuje od jedne do druge avio-kompanije i zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili direktno avio kompanija (saznajte više o eSky rezervacijama koje podržava aviokompanija). Odgovarajuće informacije ćete pronaći u e-mailu koji ste od nas dobili uz vašu avionsku kartu.

      Kada email sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju dobijete glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici avio-kompanije" - vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija.

      Zapamtite: niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), ne održavaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili aviokompanija ali imam kupljenu uslugu za online check-in u eSky-u

        Online check-in provest ćemo u Vaše ime. Kako bismo to učinili, u nekim slučajevima trebat će nam Vaši podaci i podaci onih koji putuju s Vama.

        • Link za obrazac za podatke pronaći ćete na kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, napravite ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Napomena: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        • Kako biste dobili trenutni pristup upravljanju vašim rezervacijama, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky. Link za obrazac za prijavu je također uključen u e-poruku uz vašu kartu.
        • Popunite sve tražene podatke što je prije moguće koristeći obrazac. Zahvaljujući tome, mi ćemo obaviti check in i poslati vam karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi kada ih aviokompanija omogući.

          Napomena: Možda neće biti moguće pripremiti prijavu ako su podaci dostavljeni kasnije od 24 sata prije polaska.

        • Ako nam ne dostavite svoje podatke unaprijed, podsjetit ćemo vas 72 sata prije planiranog polaska. Tada ćete dobiti obavijest s linkom na obrazac za prijavu.
        • Dostavit ćemo vam karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi od 24 do 8 sati prije planiranog vremena leta na vašem eSky računu, odakle ih možete preuzeti.
        • Uz to, poslat ćemo vam karte za ukrcavanje ili potvrdu o prijavi od 24 do 8 sati prije polijetanja na vašu e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karte. Ako je do vašeg leta ostalo manje od 8 sati i još uvijek niste primili e-mail od nas, idite na svoj eSky račun i preuzmite svoju kartu ili potvrdu, ili provjerite svoj SPAM folder i provjerite koju ste e-mail adresu dali prilikom rezervacije.
        • Karte za ukrcavanje ili potvrda o prijavi moraju biti odštampane ili sačuvane na mobilnom uređaju i moraju se pokazati na aerodromu zajedno sa ličnim dokumentom koji je korišten za prijavu.

        Napomena: ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte ili potvrde će biti dostupne zasebno na vašem eSky računu i poslane u odvojenim e-porukama: od 24 do 8 sati prije početka svakog od letova.

      • Kontaktira me avionski prijevoznik

        Sve detaljne informacije za online check-in dobit ćete od aviokompanije. Prijava se mora obaviti na web stranici aviokompanije, koristeći adresu e-pošte koja je navedena tokom rezervacije u eSky-u.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Pogreška tokom online check-in-a

      Dogodila se greška prilikom unosa podataka o putniku u formular za prijavu ili kada ste se sami prijavili putem interneta? Javite nam se što prije putem kontakt obrasca - ovdje.
      Ispitat ćemo što se dogodilo i predložiti druge opcije za check-in kako bi se Vaše putovanje odvijalo u opuštenoj atmosferi.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Gdje i kako da dostavim svoje podatke za prijavu?

      Mjesto i način dostavljanja podataka ovisi o tome da li vas direktno kontaktira aviokompanija ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama koje podržavaju aviokompanije). Odgovarajuće informacije ćete pronaći u e-mailu koji smo poslali uz vašu avionsku kartu, pod naslovom: "Vaša elektronska karta". Kada on sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija, poruka koju dobijete će glasiti: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici aviokompanije."

      Zapamtite: niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), ne održavaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili me kontaktira aviokompanija, ali sam prijavu kupio preko eSky

        Link za formular za prijavu možete pronaći na dva mjesta:

        1. U kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        2. Na vašoj karti, ispod podataka o vašem letu.

        Ako od vas ne dobijemo tražene podatke 7 dana prije polijetanja, poslat ćemo vam e-mail podsjetnik s linkom na obrazac.

      • Kontaktirala me je avionska kompanija

        Informacije o online prijavi/check-inu ćete dobiti direktno od avio kompanije na svoju e-mail adresu. Sami morate obaviti check-in na web stranici aviokompanije, navodeći potrebne podatke.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Prtljaga

    • Kako kupiti dodatnu prtljagu?

      Preko eSky-a se predana/registrovana prtljaga može kupiti prilikom rezervacije karte ili nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

      Ako želite kupiti dodatnu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky koja će vam omogućiti trenutni pristup vašoj rezervaciji. Dodatni prtljag možete kupiti i putem kontakt formulara.

      Primjer uvjeta:

      Ryanair (cijena za dio leta / osobu):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 13,5 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 26,50 EUR do 51 EUR*

      Wizz Air (cijena za dio leta / osobu):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15,50 EUR do 51 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 23,50 EUR do 73,50 EUR*

      Informacije o uvjetima za druge aviokompanije možete pronaći ovdje.

      * Cijene određuju aviokompanije i one mogu varirati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Predani/registrirani i ručni prtljag – najvažnije informacije

      U našem članku možete provjeriti šta možete ponijeti sa sobom u avion a šta unijeti kao svoj prijavljeni prtljag.

      Aviokompanije obično razlikuju tri vrste prtljaga – osobni predmet, ručni (kabinski) prtljag i predani prtljag (registrovani, prijavljen u prtljažni prostor aviona).

      • Osobni predmet uvijek je uključen u cijenu avionske karte i može se ponijeti sa sobom u avion. To može biti ruksak, torbica ili mala torba koja mora stati u pretinac ispod sjedala. Ne zaboravite da svaka aviokompanija postavlja prihvatljive dimenzije i težinu za osobni predmet. Dodatno, iz sigurnosnih razloga, popis predmeta koji se mogu unijeti u avion strogo je regulisan.
      • Ručni prtljag se može besplatno ili uz naknadu (ovisno o cijeni i aviokompaniji) unijeti u avion i pohraniti u pretinac iznad sjedala za vrijeme trajanja putovanja. Međutim, treba imati na umu da je iz sigurnosnih razloga ono što se može nositi u ručnom prtljagu strogo definisano zakonom. Ovi propisi također definišu, na primjer, koliko tekućine možete ponijeti sa sobom u ovoj vrsti prtljaga. Osim toga, treba imati na umu da svaka aviokompanija strogo određuje dimenzije i težinu prtljaga.
      • Predani prtljag je prtljag čije su težina i dimenzije veće od ručnog prtljaga. U slučaju niskotarifnih avioprijevoznika (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) uvijek se plaća, dok se u slučaju redovnih aviokompanija može uključiti u cijenu aviokarte. Propisi također dopuštaju predmete u predanom prtljagu koji se ne mogu unijeti u ručni prtljag. Ova vrsta prtljaga preporučuje se za duža putovanja. Kao i kod ručnog prtljaga, dimenzije i težina predanog prtljaga strogo su definisane kod svake aviokompanije. Predani prtljag uvijek treba prijaviti na aerodromu na šalteru odabrane aviokompanije, prije odlaska na sigurnosnu kontrolu.

      Ukoliko želite provjeriti koju vrstu prtljaga možete ponijeti sa sobom na putovanje ili želite kupiti predani prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" na Tvoj eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Prtljaga i prioritetno ukrcavanje

      Kupovina usluge prioritetnog ukrcaja omogućava putniku da zauzme mjesto u prioritetnom redu za ukrcavanje i izbjegne duga čekanja.

      Neki popularni niskotarifni avioprijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air), u sklopu ove usluge, uz ovu uslugu omogućuju da sa sobom ponesete dodatni ručni prtljag. Međutim, to nije pravilo, stoga trebate svaki put prije kupovine provjeriti šta je uključeno u ovu uslugu.

      Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti kasnije na vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Koja su ograničenja vezana za prtljagu

      Ograničenja prtljage određuju pojedinačne aviokompanije. To znači da je najbolje svaki put prije kupovine avionske karte provjeriti koliko prtljage možete ponijeti sa sobom.

      • Imate li već kupljenu avionsku kartu, spremate li se na put i želite provjeriti koliko prtljage možete ponijeti sa sobom u avion? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Tvom eSky računu, gdje ćete pronaći sve potrebne informacije o svojoj prtljazi. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      • Još uvijek niste kupili kartu? Informacije o maksimalnom broju komada, težini i dimenzijama prtljage možete pronaći u formularu za rezervaciju.
        Dodatne informacije, naći ćete ih u našem članku.
      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kakvu prtljagu imam u svojoj rezervaciji?

      Detalje o kupljenom prtljagu možete pronaći u vašoj elektronskoj karti, u rubrici "Prtljaga". Oni važe za svakog putnika pojedinačno. Možete ih provjeriti i na svom eSky računu. Nakon prijave odaberite "Moje rezervacije" i idite na odjeljak "Putnici". Svakom putniku se dodjeljuje njegova dozvoljena količina prtljage.

      Zapamtite: ako je vaša prtljaga kupljena kasnije od vaše karte, trenutne informacije ćete pronaći na svom eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju". Radi praktičnosti, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako platiti rezervaciju?

      Način plaćanja birate u formularu za rezervaciju. Svoju rezervaciju možete platiti na mnogo popularnih načina: debitnom ili kreditnom karticom, kao i brzim plaćanjem, ako je dostupno.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Gdje mogu pronaći eSky broj rezervacije?

      Na vašoj karti ćete pronaći desetocifreni eSky broj rezervacije, koji smo vam poslali na e-mail sa naslovom: "Vaša elektronska karta". Ako ga ne možete pronaći, provjerite svoj račun ili spam folder i provjerite koju adresu elektronske pošte ste naveli prilikom rezervacije.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati svoju rezervaciju. Kako to da uradim?

      Ako želite saznati možete li otkazati kartu i dobiti povrat novca, koristite kontakt obrazac ili provjerite opciju povrata novca na svom računu.

      Kod većine niskotarifnih avionskih kompanija (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) povrat novca za kupljenu kartu je nemoguć. Aviokompanije u uslovima rezervacije navode da su njihove karte nepovratne.

      U slučaju redovnih avionskih prijevoznika (npr. LOT, Lufthansa, Air France), mogućnost povrata novca za kartu je navedena u tarifnim uslovima.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti trenutni status vaše rezervacije?

      Status svoje rezervacije možete provjeriti na jedan ili dva načina. Metoda koju odaberete zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili direktno aviokompanija (saznajte više o eSky rezervacijama koje obrađuje avio kompanija). Odgovarajuće informacije ćete pronaći u e-mailu koji smo vam poslali uz vašu avionsku kartu.

      Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija, poruka koju dobijete će glasiti: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici aviokompanije."

      Imajte na umu: neke niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Kontaktirao me je eSky

        Trenutni status avio i hotelskih rezervacija i paketa Let+Hotel možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako još nemate račun, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        Radi praktičnosti, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky. To će vam omogućiti trenutni pristup vašem računu i rezervaciji.

        U slučaju bilo kakvih promjena u redu letenja ili otkazivanja leta, također ćemo poslati informacije na Vašu e-mail adresu. Preporučujemo da provjerite raspored letova na svom eSky računu 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.

      • Kontaktirao me je avionski prijevoznik direktno

        Aktuelan status svoje rezervacije možete provjeriti na web stranici avionske kompanije tako što ćete se prijaviti koristeći podatke koje vam je proslijedila avionska kompanija. U slučaju promjene rasporeda ili otkazivanja leta, te informacije ćete dobiti direktno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije. Preporučujemo da provjerite red letenja na web stranici aviokompanije 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako upravljati svojom rezervacijom?

      Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom zavisi od toga da li nju opslužuje eSky ili direktno avionska kompanija (ove informacije ćete pronaći u elektronskoj poruci uz vašu avionsku kartu (saznajte više o eSky rezervacijama koje obrađuju aviokompanije).

      Kada ona sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju dobijete glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici avio-kompanije" - vašom rezervacijom upravlja direktno avionska kompanija.

      Imajte na umu: neke niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih linija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktne kontakte s drugim partnerima, na primjer tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga, neke ljude koji rezerviraju jeftine avio karte na eSky-u uslužuju direktno prijevoznici.

      • Opslužuje me eSky

        Svojim rezervacijama možete upravljati koristeći svoj eSky račun. Da biste pristupili svom računu u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta, instalirajte mobilnu aplikaciju. Na ovaj način:

        • možete provjeriti svoj broj rezervacije i status,
        • možete promijeniti datum putovanja,
        • saznat ćete kako se prijaviti/čekirati online,
        • možete kupiti dodatnu prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
        • provjerit ćete potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta putovanja,
        • provjerite zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
        • rezervisat ćete smještaj sa popustom, kupiti osiguranje i iznajmiti automobil.

        Ako nemate račun, napravite ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun. Više o svom računu možete saznati u našem članku.

      • Kontaktirao me je avionski prijevoznik direktno

        Upravljanje rezervacijama, informacije o trenutnom redu letenja i detalji o putovanju dostupni su na web stranici aviokompanije. Avionski prijevoznik će vam na e-mail adresu navedenu prilikom kupovine avio karata direktno poslati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijama i željenom načinu kontakta.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako rezervisati (dokupiti) određeno mjesto u avionu?

      Ako želite da rezervišete određeno mesto u avionu, npr. pored prozora, sa dodatnim prostorom za noge ili odmah pored vaših suputnika, možete ga kupiti prilikom rezervacije karte na eSky-u (opcija dostupna samo za odabrane avionske kompanije) ili nas kontaktirajte putem kontakt formulara. Ukoliko koristite obrazac, molimo Vas da nam podatke pošaljete najkasnije 24 sata prije polaska.

      Sistemi za rezervaciju avionskih kompanija dodjeljuju mjesta u avionu nasumično, tako da u slučaju leta sa suputnicima morate uzeti u obzir da će mjesta za sjedenje biti razdvojena (jedini izuzetak je kada dijete putuje sa svojim starateljem). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti odabrana sjedišta u avionu.

      Rezervacija se naplaćuje, a njena cijena zavisi od avionske kompanije i vrste naznačenog sjedišta. Kao odgovor na Vaš zahtjev, poslat ćemo Vam informacije o raspoloživosti odabranih mjesta i cijeni.
      Cijena usluge kreće se od 5 do 25 EUR po osobi (za svaki segment leta).*

      Imajte na umu: broj raspoloživih sjedišta u avionu se dinamički mijenja i odabrana sjedala mogu biti nedostupna.

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu varirati, a navedeni iznosi su indikativni.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritetni ukrcaj?

      Prioritetni ukrcaj možete kupiti prilikom rezervacije karte ili ga kupiti kasnije - do 48 sati prije polaska.

      Kako biste to obavili, idite na karticu "Moje rezervacije" na vaš eSky račun. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i unesite svoju rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Dodatno, možete instalirati mobilnu aplikaciju eSky za još lakši pristup rezervacijama. Napomena: Usluga prioritetnog ukrcaja je ograničena i možda neće biti dostupna.

      Primer uslova kupovine i korišćenja usluge:

      • Ryanair (cijena po segmentu leta/osobi):
        ukrcaj u avion u prioritetnom redu, ponijeti ličnu torbu maksimalnih dimenzija 40 × 20 × 25 cm i ručnu prtljagu maksimalnih dimenzija 55 × 40 × 20 cm i težine do 10 kg – od 6 EUR do 36 EUR*
      • Wizz Air (cijena po segmentu leta/osobi):
        ukrcaj u avion u prioritetnom redu, jedna ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 40 × 30 × 20 cm i težine do 10 kg, druga ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 50 × 40 × 23 cm i težine do 10 kg – od 5 EUR do 59 EUR*

      * Cijene određuju avionske kompanije i mogu varirati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Gdje mogu dobiti informacije o promjeni vremena leta od strane aviokompanije?
      • Ako vašu rezervaciju opslužuje eSky, provjerite red letenja na svom eSky računu 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata. Ako se vrijeme leta promijeni, poslat ćemo vam poruku pod naslovom: "VAŽNO! Promjena rasporeda letenja, avionska karta [vaš broj rezervacije]". Novu kartu sa promijenjenim terminima letova i svim potrebnim informacijama poslat ćemo e-mailom na adresu navedenu prilikom rezervacije.
        Informacije o promjeni vremena leta na vašem računu možete pronaći u kartici "Moje rezervacije". U slučaju da nemate račun, napravite ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        Zarad praktičnosti, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky.

      • Ako vašu rezervaciju opslužuje avionska kompanija

        Sve informacije o promjenama u redu letenja dobit ćete direktno od aviokompanije na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karte. Trenutni red letenja možete pronaći i na web stranici aviokompanije. Preporučujemo da provjerite red letenja na web stranici aviokompanije 12 sati prije planiranog vremena polijetanja i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.

      • Ako ne znate ko opslužuje vašu rezervaciju: provjerite e-mail koji smo vam poslali uz vašu avionsku kartu. Kada on sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o vašoj rezervaciji" - vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju dobijete glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se naći na web stranici avio-kompanije" - vašom rezervacijom upravlja direktno aviokompanija.

      Više informacija o rezervacijama koje opslužuju avionske kompanije možete pronaći u našem članku.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Ne mogu pronaći potvrdu rezervacije. Kako provjeriti njen status?

      Ukoliko su Vam potrebne informacije o statusu Vaše rezervacije, ali ne možete pronaći njenu potvrdu, koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem računu, gdje ćete pronaći sve informacije vezane za Vaše putovanje. Ako nemate račun, napravite ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Zarad praktičnosti, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky.

      Potvrdu također šaljemo i u e-mailu koji ćete dobiti nakon rezervacije karte. Ako ne možete pronaći ovu elektronsku poruku u svom prijemnom sandučetu, provjerite svoju SPAM fasciklu i provjerite je li adresa e-pošte koju ste naveli prilikom rezervacije ispravna. Također možete ponovo poslati e-mail sa svojom kartom koristeći obrazac na našoj web stranici.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Promjene u vašoj rezervaciji

    • Kako mogu promijeniti ili ispraviti adresu e-pošte navedenu tokom rezervacije?

      Ako ste sigurni da je prilikom rezervacije navedena pogrešna e-mail adresa, npr. greška u kucanju, kontaktirajte nas putem telefona da izvršimo izmjene.
      Broj telefona i radno vrijeme dežurne linije možete pronaći na vašoj karti.

      Također možete prijaviti grešku koristeći kontakt formular.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promijeniti podatke o putnicima?

      Ako želite promijeniti ili ispraviti podatke o putnicima, kontaktirajte nas putem kontakt formulara.

      Mnogo zavisi od toga da li želite da promijenite podatke ili ih samo neznatno promijenite:

      Promjena podataka na karti, npr. prijenos karte na drugu osobu - većina aviokompanija ne dozvoljava promjenu podataka na karti.

      Ispravljanje netačnih podataka, npr. grešaka u kucanju imena i prezimena, obično je moguće, ali njihov obim i cijena zavise od aviokompanije.

      Sve pogrešne informacije koje se pojavljuju na karti, kao što su:

      • greška u kucanju imena ili prezimena,
      • pogrešan datum rođenja,
      • pogrešno oslovljavanje putnika (gospodin/gospođa),
      • pogrešan tip putnika (odrasla osoba/dijete),

      treba odmah prijaviti. Provjerit ćemo mogućnost ispravljanja navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima i kontaktirati se s prijevoznicima u vezi s tim problemom.

      Zapamtite: nedostatak dijakritičkih znakova (“slova s kukicama”) na karti nije greška, avio kompanije ih ne koriste namjerno. Slova s “kukicama” ili drugim posebnim znakovima (npr. č, ć, ö) zamjenjuju se na isti način, kao i razmaci i znaci interpunkcije u višedijelnim prezimenima.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu promijeniti datum leta?

      Mogućnost promjene datuma leta ovisi o aviokompaniji i obično uključuje dodatne naknade.

      • Ako vašu rezervaciju opslužuje direktno avionska kompanija

        Kako biste saznali možete li promijeniti datum leta, kontaktirajte direktno aviokompaniju. Linija će vas obavijestiti i o cijeni takve promjene.
        Saznajte više o eSky rezervacijama koje podržavaju aviokompanije u našem članku.

      • Vašom rezervacijom upravlja eSky

        Za vas ćemo saznati da li je promjena moguća i koliko će to koštati. Kako nas možete obavijestiti da želite promijeniti datum?

        1. Uz pomoć vašeg računa. Samo idite na detalje rezervacije i odaberite opciju "Pitajte o promjeni ili povratu karte". Ako nemate račun, napravite ga i unesite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

          Dodatno, zarad praktičnosti, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky.

        2. Koristeći kontakt formular.
        3. Ako želite, možete nazvati. Broj telefona i radno vrijeme dežurne linije možete pronaći na vašoj karti.

        Tada ćemo kontaktirati liniju i javiti vam se sa informacijama o tome da li je promjena moguća, kolika će biti cijena i šta još treba učiniti da bi se promjena izvršila.

        Neke niskotarifne aviokompanije dozvoljavaju promjenu, ali morate je platiti (ovisno o aviokompaniji, može biti do 185 EUR), dok neke avionske linije to dozvoljavaju samo kao dio skupljih tarifa. Naknada za promjenu se naplaćuje za svaku osobu i za svaki od letova koji se nalaze u rezervaciji. Ako je cijena novih karata veća, morate platiti razliku u cijeni. Ako je niža, onda linije ne vraćaju ovu razliku.

        U nekim slučajevima naplaćujemo uslugu od 20 EUR (za svakog putnika) i uključujemo je u konačni trošak promjene. O tome ćemo vas obavijestiti prije donošenja konačne odluke.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Faktura

    • Slanje fakture

      Kako biste dobili fakturu za svoju rezervaciju na eSky-u, odaberite opciju "Želim da dobijem PDV fakturu" prilikom rezervacije avio karte ili smještaja. Ovo je jedini način da zatražite fakturu za usluge kupljene od nas.
      Fakturu ćemo Vam poslati na navedenu e-mail adresu. Ako još uvijek čekate fakturu, kontaktirajte nas putem kontakt formulara.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti status plaćanja?

      Ne znate je li uspjelo plaćanje rezervacije ili čekate da se ona finalizira? To možete lako i brzo provjeriti u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, napravite ga i uvezite rezervaciju. Kako biste to učinili, u naznačeno polje unesite broj rezervacije i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

      Lak i brz pristup svom računu dobit ćete zahvaljujući mobilnoj aplikaciji eSky.

      Ukoliko želite, možete se raspitati o statusu vaše rezervacije putem kontakt formulara ili pozvati našu dežurnu liniju. Broj telefona i radno vrijeme dežurne linije možete pronaći na vašoj karti.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti podatke na fakturi?

      Promjena podataka kupca (ne putnika!) moguća je do 30 dana nakon kupovine karte ili rezervacije smještaja, ali ne u svim slučajevima. Dozvoljavamo vam da promijenite svoje podatke:

      • sa fizičkog lica na drugo fizičko lice,
      • sa fizičkog lica na kompaniju.

      Nije moguće promijeniti podatke sa kompanije na drugu kompaniju ili sa kompanije na fizičko lice.

      Ukoliko želite da promijenite podatke o kupcu karte na fakturi, kontaktirajte nas putem kontakt formulara.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Hoću li dobiti fakturu za osiguranje?

      Potvrda o osiguranju je financijski dokument ekvivalentan fakturi. Iz tog razloga ne izdajemo račun za osiguranje. Potvrdu(certifikat) ćete zajedno sa svojom kartom pronaći u e-mailu pod naslovom "Vaša elektronska karta". Ako ju ne možete pronaći, provjerite svoj račun ili spam folder i provjerite koristite li adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervacije.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Drugo

    • Iznos povrata sredstava je manji od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Iznos povrata zavisi od toga koje su usluge kupljene uz kartu i kakvu je odluku aviokompanija donijela o iznosu povrata novca. Ovaj iznos ne uključuje, između ostalog: naknadu za uslugu i dodatne usluge kupljene na eSky-u.

      U nekim slučajevima, aviokompanije vraćaju novac za otkazane rezervacije u više dijelova, npr. u za određenog putnika, ako se rezervacija sastojala od karata za veći broj osoba, ili ako je uključivala dodatne usluge avio kompanije, npr. dodatni prtljag, rezervacije sjedišta , itd.
      Saznajte više o tome šta uključuje vaš iznos povrata novca.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!
    • Kada i na koji način ću dobiti novac za otkazani paket Let+Hotel?

      U skladu sa Zakonom o turističkim manifestacijama i pripadajućim turističkim uslugama, povrat novca traje do 14 dana. Novac će biti vraćen na isti način na koji je izvršeno plaćanje. Nakon što zatražite povrat, poslat ćemo vam e-mail sa svim detaljima.

      Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Hvala Vam na Vašem mišljenju!

    Kontakt formular – usluga rezervacije

    Dobijte našu pomoć čim prije! Odaberite odgovarajuću temu i unesite tražene podatke.

    Radno vrijeme

    Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00

    Trudimo se odgovoriti na vaše upite u najkraćem mogućem roku.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto hitno? Pozovite nas