Neki niskobudžetni avioprijevoznici, kao što je Ryanair, su uveli dodatne provjere identiteta za putnike. Ovo je uobičajna procedura za ovakve avioprijevoznike, koja važi samo za neke rezervacije. U ovom članku ćete saznati šta je verifikacija, kako je završiti, te šta je potrebno da uradite, na primjer, da imate na Vašem mobilnom telefonu ili laptopu kameru koja radi.
Da li je Vaša karta validna (važeća)?
Da. Informacije o verifikaciji rezervacije ne čini Vašu kartu nevažećom. I dalje možete putovati, jer je Vaša karta važeća.
Da li trebate verifikovati Vašu rezervaciju?
Da. Ukoliko dobijete e-mail u kome se zahtjeva verifikacija vaše rezervacije. Ukoliko je ne verifikujete, nećete završiti online check-in i trebati ćete platiti naknadu za check-in na aerodromu u iznosu do 55€ po osobi. Prema uvjetima i regulacijama avioprijevoznika, ova naknada nije podložna žalbi.
Gdje mogu pronaći link za verifikacioni formular?
Poslati ćemo Vam link u e-mailu za verifikaciju rezervacije, a možete ga dobiti direkno i od avioprijevoznika.
Šta trebate znati prije nego verifikujete rezervaciju?
Prvo, Vaša rezervacija neće uvijek zahtjevati dodatnu verifikaciju od strane avioprijevoznika. Tražit će Vam se u e-mailu ukoliko budete trebali proći kroz ovaj proces..
Ukoliko ne primite poruku, moći ćete upravljati Vašom rezervacijom bilo kad, izvršiti online check-in, te putovati kao inače.
Ukoliko dobijete e-mail, trebati ćete pripremiti par stvari koje će Vam omogućiti da brzo verifikujete Vašu rezervaciju. To su:
- Uređaj sa kamerom koja radi, kao što je mobilni telefon, tablet ili laptop, preko kojeg možete završiti verifikaciju.
- Vašu kreditnu karticu u slučaju da ćete morati pokriti malu naknadu za verifikaciju.
- Broj avionske rezervacije koji možete pronaći u e-mailu koji je poslao eSky ili na Vašoj e-karti.
- Vid identifikacije koji ćete nositi na putovanju, kao što je Vaš pasoš.
- Ostale pojedinosti koje su tražene na eSky formularu za rezervaciju, kao što su adrese, broj telefona i e-mail adresu.
Avioprijevozniku neće nužno trebati svi ovi podaci, ali ih je dobro imati ih pri ruci prije nego što započnete sa verifikacijom.
Kako da verifikujem svoju rezervaciju na web-stranici avioprijevoznika?
- Kliknite na link koji smo Vam poslali e-mailom, te unesite potebne podatke. Prije nego počnete, provjerite da li je adresa u traci preglednika tačna - ime avioprijevoznika se treba prikazati u domeni adrese.
- Verifikacioni formular se može sastojati iz par koraka, te Vas s toga molimo da pratite uputstva na stranici.
- Avioprijevoznici također mogu tražiti skeniran ili uslikan dokument kojeg ste koristili pri rezervaciji, kao i fotografiju Vašeg lica. Da biste to uradili, koristite kameru na Vašem uređaju. Ovo je trenutno popularno sigurnosno rješenje, koje također koriste banke i ostale institucije.
Molimo Vas da odvojite vrijeme da provjerite da su podaci koje ste unijeli tačni, prije nego krenete na idući korak verifikacije. Ovo je jako važno, jer ukoliko date pogrešne podatke ili pogrešnu fotografiju, od Vas se može tražiti da opet završite verifikacijski proces.
Morate li svaki put verifikovati Vašu rezervaciju?
Bilo da je ovo Vaša prva, ili naredna rezervacija, avioprijevoznik može tražiti verifikaciju. Ne uključuje svaka rezervacija verifikaciju. Ukoliko avioprijevoznik to bude zahtjevao, dobiti ćete obavještenje na e-mail.