Jelovnik

Zašto bi me aviokompanija kontaktirala vezano za eSky rezervaciju?

Zašto bi me aviokompanija kontaktirala vezano za eSky rezervaciju?

Imate avionsku kartu kupljenu preko eSky servisa i dobivate mail-ove od avio kompanije? Ovo se može dogoditi u slučajevima kada kupite avionsku kartu kod niskobudžetne aviokompanije (na primjer Ryanair ili Wizz Air) putem eSky servisa. U ovom slučaju, rezervacija se radi direktno preko sistema aviokompanije. U nastavku pročitajte kada se ovo događa i šta uraditi u takvim situacijama.

Dobivam email-ove od aviokompanije. Zašto?

Niskobudžetne aviokompanije (kao na primjer Ryanair ili Wizz Air) su poznate po niskim cijenama avionskih karti i velike povezanosti. iz tog razloga su i jako popularne. Niske cijene letova su rezultat više faktora, kao što su korištenje udaljenih aerodrome, ili minimum usluge uključene u cijenu (bez dodatne prtljage i ograničena veličina ručne prtljage). Dodatno, za razliku od standardnih aviokompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), niskobudžetne aviokompanije nisu u direktnom kontaktu sa drugim partnerima kao što su servisi za pretraživanje letova ili web stranice turističkih agencija u kontekstu opsluživanja njihovih klijenata. Iz tog su razlga putnici koji rezervišu letove preko niskobudžetnih kompanija direktno proslijeđeni na njihove stranice. 
 

U kojim slučajevima aviokompanije šalju mail-ove?

Mail-ove ćete dobivati kada rezervišete avionsku kartu kod niskobudžetne aviokompanije. Nakon plaćanja rezervacije na eSky servisu, od nas ćete dobiti katu u kojoj se nalaze sve informacije da li je, i u kojoj mjeri Vaša rezervacije servisirana od strane aviokompanije ili eSky. Važno! Ukoliko dobijete mail od aviokompanije vezano za rezervaciju kupljenu putem eSky servisa, molimo Vas da ih pročitate i pratite informacije iz mail-a. 

Aviokompanija Vas direktno može informisati o:

  • online check-in,
  • izmjenama plana,
  • pravilima putovanja (npr. obavezno popunjavanje dodatnih formulara), 
  • ostale relevantne informacije i preporuke.

Pažnja! Prilikom putovanja sa niskobudžetnim aviokompanijama u nekim slučajevima, kao na primjer kada se putovanje sadrži od više letova sa različitim aviokompanijama, rezervacija je u potpunosti podržana od strane eSky servisa i nećete primati mail-ove od strane aviokompanije. 

Šta trebam uraditi kada dobijem mail od aviokompanije vezano za rezervaciju?

Većina rezervacija letova niskobudžetnih aviokompanija na eSky servisu je servisirana direktno od strane aviokompanije. Mi ćemo Vas obavijestiti ko i u kojoj mjeri je zadužen za održavanje Vaše rezervacije u mail-u koji sadrži Vašu kartu i naslovljen je “Vaša elektronska karta”.

Rezervacija u potpunosti servisirana od strane aviokompanije znači da se morate pridržavati svih informacija koje se nalaze u mail-u koji ste dobili od aviokompanije. Na primjer, za check in i sve informacije vezane za let molimo Vas obratite se direktno aviokompaniji. Zapamtite da se informacije o trenutnom planu letenja također trebaju provjeriti na web stranici aviokompanije!


Međutim, ukoliko želite  dokupiti dodatne usluge ili promijeniti datum leta,  možete kontaktirati eSky.

Upute i prijedlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.ba.

Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Hvala Vam na Vašem mišljenju!