Menu

Šta je elektronska karta?

Šta je elektronska karta?

Elektronska karta ili e-tiket je elektronski zapis u rezervacionom sistemu avio kompanije u kojem se nalaze sve informacije u vezi sa letom, putnikom i plaćanjem.

Putnik koji je nabavio e-tiket, primiće na svoj email samo potvrdu o kupljenoj karti zajedno sa brojem rezervacije ili brojem karte i ličnim podacima osobe koja putuje. Sama avio karta je zapravo elektronski zbir informacija zabilježenih u digitalnoj bazi podataka aviokompanije.

Mail sa brojem rezervacije i brojem elektronske avio karte putnik prima u roku do 48 sati nakon kupovine.  U slučaju da niste primili takav mail ili niste u mogućnosti da ga pronađete, na primjer u situaciji kada ste kartu kupili par mjeseci prije planiranog putovanja, moraćete da kontaktirate avio kompaniju. Kartu ćete ponovo primiti na mail adresu koju ste naveli.

Šta treba uraditi sa elektronskom kartom?

Od momenta kada Vam budemo poslali elektronsku kartu, morate zabilježiti Vaš broj rezervacije ili odštampati sve iz e-maila i ponijeti sa sobom na aerodrom. Na osnovu toga biće sproveden check-in.

Od prvog juna 2001.godine sve aviokompanije, članice IATA (Međunarodne asocijacije avioprevoznika), izdaju isključivo elektronske karte.

Da li mi trebaju neki drugi dokumenti?

Jedini način da se utvrdi da je putnik koji se pojavio na letu i putnik za kojeg je izdata avio karta ista osoba je uporedba informacija navedenih za vrijeme rezervacije sa podacima u ličnom dokumentu. Zbog toga je izuzetno važno da na aerodrom ponesete pasoš ili ličnu kartu.

Upute i prijedlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresirao vas je članak ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i relevantnije članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše prijedloge

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.