Opšti uslovi
-
OPŠTE INFORMACIJE
- Ovi Opšti uslovi određuju pravila korištenja "Sistema rezervacija" usluga trećih lica koje se nude u okviru servisa www.esky.ba i u okviru Telefonskog Korisničkog Centra, tj. usluga: Rezervacija Avionskih Karata, Hotelskih Usluga, Turističkih Paketa i pružanje Korisnicima sadržaja prilagođenog njihovoj lokaciji putem geolokacije.
- Operator sistema je eSky.pl Dioničko Društvo sa sjedištem u Radomu, ul. Pl. Jagiellonski 8 Okružni Sud za grad Varšavu, XIV Komercijalni Odsjek Državnog Sudskog Registra sa brojem KRS (poljski Državni sudski registar) 0000383663, NIP (poljski Porezni identifikacioni broj) 948-19-87-199, REGON (poljski Registar nacionalne privrede) 670140736, osnovni kapital 990 471,00 PLN unesen u cjelini, koji pruža korisniku isključivo usluge rezervisanja i informisanja, u daljem tekstu eSky.
- U određenim situacijama koje su posebno naznačene tokom transakcije, usluge može pružati kompanija povezana sa eSky-om, primjera radi kompanija SC eSky Travel Search SRL (eSky Travel Search) sa sjedištem u Bukureštu, Calea Vacaresti br. 391, Poslovna zgrada Sun Plaza, ulaz B, 3. sprat, poštanski broj 040069, sektor 4, što je potvrđeno u dokumentima koji se tiču usluga prilagođenih za Korisnika.
- Uslov za korištenje Sistema rezervacija i Telefonskog Korisničkog Centra, za koji su telefonski brojevi navedeni na web stranici www.esky.ba, je prihvatanje svih niže navedenih Opštih uslova. Prihvatanje je izjava volje i stvara zakonsku obavezu između Korisnika i eSky.
- Korisnik ima pravo na besplatno kopiranje, reprodukciju i snimanje sadržaja ovih Opštih uslova bez mogućnosti komercijalne upotrebe.
-
DEFINICIJE
Dolje navedeni termini označavaju:
- 1. Sistem Rezervacija je dostupan preko web stranice www.esky.ba i Telefonskog Korisničkog Centra - programe koja omogućuje korisniku pretraživanje i naručivanje:
- letova unutar države i međunarodnih letova za jasno definisanih par gradova i vršenje procjene ovih letova kao i zakupa avionske karte,
- mogućnost korištenja hotelskih usluga u jasno izabranom gradu (država i inostranstvo), u jasno izabranom periodu uz istovremenu mogućnost procjene usluga i njihove narudžbe (hotelska rezervacija),
- mogućnost prilagođavanja savjeta odnosno usluga preko sistema informisanja Korisnika uz upotrebu lokacije (geolokacija zasnovana na identifikaciji veze IP adrese računara i podataka koje dijeli internet preglednik).
- Korisnik - lice koje koristi Sistem Rezervacija, Telefonski Korisnički Centar. Korisnik se može također nazvati Klijent, Primalac, Putnik.
- "Low Cost" aviokompanije - aviokompanije navedene u tački II Opštih uslova Avionskih Karata. PAŽNJA! "Low Cost" aviokompanije NE PODLIJEŽU opštim uslovima prijevoza koji se nalaze u IATA propisima. . Pojedine aviokompanije podliježu opštim uslovima navedenim u tački II Opštih uslova Avionskih Karata. Posebni opšti uslovi koji se odnose na pružane usluge obavezuju i u slučaju usluga nuđenih od strane organizatora turističkih događaja i charter letova za koje se Korisnik informiše i koje mora primiti k znanju prije izvršenja rezervacije.
- Elektronski platni instrument - svaki platni instrument uključujući onaj s pristupom novčanim sredstvima na daljinu, koji omogućuje klijentu vršenje transakcija upotrebom elektronskih nosioca informacija ili elektronsku identifikaciju vlasnika neophodnu za vršenje transakcija, posebno instrument elektronskog novca ili platnu karticu.
- Platna kartica - kartica koja identificira izdavaoca i ovlaštenog vlasnika, koja daje pravo vršenja plaćanja, a u slučaju kad je ju izdala banka ili institucija u skladu sa zakonom ovlaštena za odobravanje kredita, također plaćanja uz upotrebu kredita, prema poljskom Zakonu o bankama čl. 4., sekcija 1., točka 4. od 29. augusta 1997. godine.
- 1. Sistem Rezervacija je dostupan preko web stranice www.esky.ba i Telefonskog Korisničkog Centra - programe koja omogućuje korisniku pretraživanje i naručivanje:
-
OPŠTE ODREDBE
- Ovaj dokument određuje pravila koja su zakonska osnova korištenja Sistema Rezervacija i Telefonskog Korisničkog Centra.
- Svaki Korisnik ima obavezu da se, u trenutku kad počinje radnje u cilju korištenja Sistema Rezervacija, pridržava ovih Opštih uslova.
- Rezervacija i kupovina pojedinih proizvoda nuđenih od strane trećih lica, a dostupnih u Sistemu Rezervacija, je pojedinačna transakcija i podliježe uslovima određenim od strane ovih subjekata. Kupovina svakog proizvoda podliježe detaljnim uslovima navedenim pod tačkama od VII do IX ovih Opštih uslova.
-
ODGOVORNOST KORISNIKA ZA KORIŠTENJE SISTEMA REZERVACIJA
- Korisnik potvrđuje da ima punu sposobnost i sposobnost ugovaranja pravno obavezujućih obaveza.
- Korisnik potvrđuje da će da koristi Sistem u cilju slanja zahtjeva za rezervaciju, kupovine avionske karte i rezervisanja kao i kupovine dostupnih usluga navedenih u ovim Opštim uslovima i drugih usluga dostupnih u servisu isključivo na način i u skladu s obavezujućim zakonom izbjegavajući bilo koje vanzakonske radnje.
- Zabranjeno je da Korisnik šalje zahtjev za rezervaciju koristeći lažno ili nečije drugo prezime te da vrši plaćanje za rezervisane avionske karte ili druge usluge lažnom ili nečijom drugom kreditnom karticom bez prethodne saglasnosti vlasnika kartice. Takvi postupci će se odmah prijavljivati odgovarajućim organima za sprovođenje zakona.
- Slijedi da je korisnik obaviješten o zahtjevima konkretne države, odnosno države za koju kupuje avionsku kartu, ili rezerviše hotelski smještaj. Korisnik je u obavezi da nabavi svu potrebnu dokumentaciju i vize za putovanje. Turistička agencija eSky ne snosi odgovornost u slučaju da je putovanje, ili korištenje ostalih korisničkih usluga otkazano zbog nevalidnosti ličnog dokumenta, vize, ili bilo koje druge dokumentacije, tražena od strane zakonske regulative konkretne države.
-
OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
- eSky informiše da u sljedećem trenutku nakon dobivanja rezultata pretraživanja u Sistemu ili drugim sistemima pretraživanja karata ili rezervacija usluga se mogu pojaviti drugačije ponude iste usluge trećeg subjekta od onih prethodno pronađenih u Sistemu. Dobivanje rezultata pretraživanja, ukoliko nije odmah potvrđeno izvršenjem i plaćanjem Rezervacija u Sistemu Rezervacija ne stvara na strani Kupca zahtjev za sklapanje ugovora posredovanja u prodaji karata ili kupovine drugih usluga kod subjekta koji vrši usluge naručene u Sistemu Rezervacija.
-
ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA
U svim pitanjima koja se tiču sigurnosti ličnih podataka Korisnika i svih ostalih posjetilaca web stranice www.esky.ba postupa se po Politici o zaštiti privatnosti, koja je dostupna na: https://www.esky.ba/politika-privatnosti
-
AVIONSKE REZERVACIJE, KUPOVINA KARTE, NAČINI PLAĆANJA I DOSTAVLJANJE AVIONSKE KARTE
-
SLANJE ZAHTJEVA I REZERVACIJE HOTELSKIH USLUGA, NAČINI PLAĆANJA
-
IZDAVANJE FAKTURA I NAČIN DOSTAVLJANJA
- Za usluge kupljene u eSky putem internet stranice www.esky.ba ili Telefonskog Korisničkog Centra izdaje se elektronska faktura. Kupovinom i prihvatanjem ovih Opštih uslova Korisnik se slaže da dobiva elektronske fakture u skladu sa člankom 2. točka 32. odnosno do čl. 106. sekcija 1. poljskog zakona od 11. marta 2004. godine o porezu na robu i usluge (Dz. U. [poljski službeni list] od 2011. g. Br. 177., točka 1054. sa kasnijim izmenama).
- Elektronske fakture za usluge će se dostavljati na adresu elektronske pošte navedenu u obrascu s ličnim podacima Sistema Rezervacija ili navedenu tokom postupka kupovine preko Telefonskog Korisničkog Centra.
- U slučaju rezervisanja usluga za više od jednog Korisnika, ako nije naveden kupac za kojeg treba izdati fakturu, izdaće se ona za prvog Korisnika čiji podaci su navedeni u rezervaciji za više osoba i poslana na adresu elektronske pošte navedenu tokom rezervacije.
- Opšti uslovi pojedinih usluga mogu da sadrže posebne uslove izdavanja faktura.
-
REKLAMACIJE
- Reklamacije u okviru izvršenih rezervacija i kupovine karata kao i drugih turističkih usluga mogu se podnositi u pismenom obliku u eSky kancelariji, ul. Murckowska 14a, 40-265 Katovice, Poljska ili putem elektronske pošte na adresu:primedbe@esky.ba. Prijem reklamacije i rezultat njenog razmatranja eSky će javiti Kupcu u roku od 21 dana od dostavljanja reklamacije ili u roku koji je naveo organizator turističkih događaja ili drugi pružaoc usluga.
- eSky navodi da u slučaju kada se podnesena reklamacija odnosi na usluge koje pružaju drugi subjekti, Korisnik će biti obaviješten o tome i istovremeno će biti navedena mogućnost podnošenja reklamacije kod ovog subjekta ili će podnijeti takvu reklamaciju s ovlaštenjem i u dogovoru s Korisnikom kada u sadržaju reklamacije podnesene u eSky su navedene informacije koje omogućuju reklamaciju kod subjekta koji pruža usluge. U slučaju nedostatka kontakta s Korisnikom, npr. nepojavljivanjem na aerodromu, eSky može sam da preuzme radnje u korist Korisnika.
-
POLITIKA ODUSTANKA OD UGOVORA
- Ova politika određuje uslove odustajanja od ugovora između Korisnika koji upotrebljava Sistem rezervacija ili Telefonski korisnički servis u smislu Opštih uslova eSky.pl S.A. (www.esky.rs/opsti-uslovi),u daljem tekstu Opšti uslovi, o kojem se pravu spominje u čl. 27 poljskog Zakona o zaštiti potrošača od 30. maja 2014. godine, u daljem tekstu Zakon.
- Na osnovi čl. 38. t. 1. Zakona, pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ne odnosi se na ugovore o pružanju usluga ako je trgovac u potpunosti izvršio uslugu s izričitom saglasnošću potrošača koji je bio obaviješten, prije početka usluge, da će izgubiti pravo na povlačenje nakon njenog izvršenja.
- Uzimajući u obzir gore navedeno, eSky.pl S.A. prije početka pružanja usluga određenih u Opštim uslovima obavještava da Korisnik, koji je sklopio ugovor na daljinu o pružanju ovih usluga, nema pravo na odustanak od ugovora bez navođenja razloga i bez snošenja troškova u roku od 14 dana od sklapanja ugovora, zbog potpunog izvršenja (na izraziti zahtjev Korisnika) usluge od strane eSky.pl S.A. u obliku rezervacije usluga trećih subjekata – servisna naknada eSky.pl S.A. se ne vraća. Ako subjekti koji pružaju usluge omogućavaju povratak dijela ili cijele vrijednosti usluga u slučaju odustanka od ugovora, potrošač će biti obaviješten o tome.
-
ZAVRŠNE ODREDBE
- eSky zadržava pravo na vršenje jednostranih izmjena u sadržaju Opštih uslova - uz princip da Kupca obvezuju Opšti uslovi prihvaćeni tokom rezervisanja i omogućavanje Kupcima pristup arhivskim verzijama Opštih uslova. Svaki Kupac ima obavezu da pročita sadržaj Opštih uslova prije izvršenja rezervacije i svakog puta obavezuju ga odredbe Opštih uslova od trenutka vršenja rezervacije i kupovine karata kao i drugih turističkih usluga./li>
- U pitanjima neodređenim ovim Opštim uslovima obavezuju odredbe poljskog građanskog zakona i zakona od 30. maja 2014. g. o pravima potrošača. Treba napomenuti, da je eSky usluga vršenje radnji vezanih uz narudžbe usluga od strane Korisnika kod drugih subjekata i zbog toga je završena u trenutku potvrđivanja - povratak ili odustanak su mogući samo u slučaju kada je subjekt koji pruža ovu uslugu izričito ukazao na to. U slučaju potrošačkih sporova postoji mogućnost upotrebe internet platforme Evropske Unije ODR (Online Dispute Resolution) koja će biti dostupna pod linkom: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- eSky ne snosi odgovornost za štete nastale na strani Kupca koje su rezultat otkazivanja putovanja zbog štrajka zaposlenih u aviokompaniji, zaposlenika aerodroma, željeznica, kao i štete nastale zbog štrajka hotelskog osoblja, vršenje ostalih usluga navedenih u Opštim uslovima ili kao rezultat djelovanja više sile, jer funkcioniše samo kao subjekt koji dijeli sistem rezervacije i ne pruža ove usluge ili ne predlaže izbor bilo kojeg od subjekta.
- Ako se tokom transakcije pojave okolnosti u kojima se zahtjeva primjena Direktive (EU) 2015/2302 u vezi sa povezanim turističkim aranžmanom, onda će subjekt zadužen za implementaciju te usluge platiti neophodne takse odgovarajućim organima i na ispravan način pružiti informacije o obavljenom plaćanju, kao i ispuniti sve druge obaveze koje proističu iz pružanja takve usluge Korisniku.