Jelovnik

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk

Planirate putovanje, ali se brinete zbog nepredviđenih situacija koje bi vam mogle pokvariti planove? Ili možda kupujete avionske karte mnogo vremena unaprijed i ne znate hoće li se vaše putovanje realizirati? Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk pruža sveobuhvatnu zaštitu od nepredviđenih situacija, u slučaju ako ne dođe do realizacije vašeg putovanja. Pozor! Ova je opcija dostupna za letove koji će se realizirati 1. jula ili kasnije.

Osiguranje All Risk omogućava vam otkazivanje svog putovanja od trenutka kada rezervirate kartu do 24 sata prije planiranog polaska. Zahvaljujući njemu, možete sigurno odustati od putovanja i dobiti 90% troškova za kupljene karte. Osiguranje će pokriti troškove u slučaju otkazivanja iz bilo kojeg dokumentiranog razloga, npr. bolesti (uključujući bolest najmilijih, pa čak i psa ili mačke!), ispita, gubitka ili započinjanja novog posla!

U kojim slučajevima mogu koristiti osiguranje All Risk?

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk omogućuju vam povrat 90% troškova za zrakoplovne karte u svakom dokumentiranom slučaju. Među njima mogu biti:

  • nesretan slučaj ili iznenadna bolest osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba i kućnih ljubimaca (npr. psa ili mačke),
  • potvrđena zaraza koronavirusom SARS-CoV-2 osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba (bolest COVID-19),
  • pogoršanje kronične bolesti, npr. dijabetesa,
  • komplikacije za vrijeme trudnoće,
  • smrt osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba,
  • materijalna šteta prouzročena nesretnim događajem od koje pretrpi osiguranik ili suosiguranik, zbog čega mora boraviti u mjestu prebivališta (npr. provala kuće, krađa automobila),
  • gubitak posla osiguranika ili osiguranika (osim u slučaju gubitka posla usljed krivice zaposlenika),
  • zapošljavanje osiguranika ili suosiguranika tijekom planiranog putovanja, pod uvjetom da ga poslodavac prethodno nije najavio za taj datum,
  • promjena datuma polaganja ispita,
  • krađa dokumenata osiguranika ili suosiguranika koja je prijavljena vlastima, a koji su neophodni za realizaciju putovanja (pasoš, lična karta, itd…)
  • ostali dokumentirani razlozi koji sprečavaju putovanje.

Šta ću dobiti u slučaju otkazivanja osiguranog leta?

Ukoliko koristite osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk, do 24 časa prije planiranog početka putovanja dobit ćete:

  • povrat 90% troškova za zrakoplovne karte

Usporedba osiguranja All Risk i standardnog osiguranja troškova za otkazivanje putovanja

Prilikom rezervacije letova na eSky-u, možete iskoristiti dvije mogućnosti za osiguranje prilikom otkazivanja putovanja. All Risk možete kupiti samo prilikom rezervacije, a standardno osiguranje u slučaju otkazivanja i kasnije, ali najkasnije do 5 dana nakon rezervacije karata. Pogledajte u čemu se te dvije mogućnosti razlikuju.

  Osiguranje All Risk Standardno osiguranje
Razlog za otkazivanje Svaki dokumentiran slučaj (vidjeti primjere) Strogo definirani slučajevi
Obuhvaća zarazu od COVID-19 Da, ali pod uvjetom da se dokumentira Da, ali samo u slučaju hospitalizacije
Mogućnost kupovine osiguranja Samo za vrijeme rezerviranja karte Nakon rezerviranja karte (maksimalno do 5 dana nakon rezervacije)
Povrat sredstava za zrakoplovnu kartu 90% troškova karte (do sume 3.500 evra) Do 5000 evra
Cena 10% iznosa za kupljene karte 4% iznosa za kupljene karte
Za koga?

Savršeno za osobe koje:

  • plaše se da se ne razbole (uključujući i njihovu rodbinu, npr. djecu) neposredno prije putovanja,
  • rade ili studiraju i plaše se da će ih njihove obaveze spriječiti da putuju,
  • trudne su ili imaju kroničnu bolest (npr. dijabetes),
  • imaju kućne ljubimce (npr. psa ili mačku),
  • žele biti zaštićene od nepredviđenih događaja (npr. gubitka ili krađe dokumenata),
  • planiraju putovanje znatno prije
  • žele biti sigurni kako će im biti vraćeni nastali troškovi 
  • kupuju karte bez mogućnosti njihovog povrata (npr. kod niskotarifnih aviokompanija: Ryanair, Wizz Air, easyJet itd...).

Savršeno za osobe koje:

  • žele se zaštititi u slučaju neočekivanih ozbiljnih životnih događaja.

Na koji način mogu otkazati svoje putovanje?

O nastanku situacije koja onemogućuje odlazak ili nastavak putovanja potrebno je prijaviti u roku do 3 dana od njenog nastanka pozivom na telefonski broj ili slanjem poruke na e-mail adresu navedenu u certifikatu osiguranja. Kako biste ubrzali postupak, navedite ime osigurane osobe i broj certifikata.

Kad mogu kupiti osiguranje All Risk?

Osiguranje se može kupiti jedino prilikom rezervacije zrakoplovnih karata za putovanje koje će početi 1. jula ove godine ili kasnije. Kako biste to učinili, u formularu za rezervaciju treba odabrati osiguranje All Risk. Trošak osiguranja automatski se dodaje trošku za rezervacije, a plaćate ga zajedno sa zrakoplovnim kartama i ostalim izabranim uslugama. 

Upozorenje! Osiguranje otkazivanja putovanja All Risk ne može se kupiti nakon što ste već obavili rezervaciju na eSky web stranici.

Koliko košta kupovina osiguranja All Risk? Cijena je 10% vrijednosti zrakoplovnih karata, tako da ih možete kupiti po ne pretjerano visokoj cijeni, npr. u slučaju rezerviranja tzv. nepovratne karte, odnosno karte koja se ne može vratiti (Ryanair, Wizz Air, easyJet). 

 

Upute i prijedlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.ba.

Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Hvala Vam na Vašem mišljenju!