Jelovnik

Važne informacije o Vašem putovanju (COVID-19)

Važne informacije o Vašem putovanju (COVID-19)

Dragi klijenti,

Zbog brojnih pitanja koja dobijamo želimo da Vas obavestimo da naši konsultanti redovno rešavaju zahteve. Trenutno je broj zahteva iznad proseka, a oko 99% njih su o razmatranju mogućnosti  putovanja ili povraćaja novca vezano za pandemijom COVID-19.

Da bismo ubrzali proces, odlučili smo da obustavimo mogućnost kontakta putem telefonom. Zbog toga smo uspjeli ubrzati rešavanje zahteva, ali najvažnije je obrađivanje zahteva za povraćaj sredstava. Smatramo ovo prioritetom u trenutnoj situaciji. Automatizovali smo proces da bismo kontaktirali kupce za povraćaj novca, čak i pre nego što nas je obavestio.
Ako i dalje želite da nas kontaktirate, molimo vas da koristite obrazac za kontakt.

U isto vreme, želimo da vas uverimo da stalno nadgledamo situaciju i fokusiramo se na komunikaciji sa aviokompanijama kako bismo garantovali i smanjili vreme čekanja za povraćaj sredstava. Uveli smo niz poboljšanja kako bismo ubrzali proces komunikacije. Činimo sve što je u našoj moći da što pre rešavamo potraživanja i povraćaj novca.

Ispod ćete pronaći najvažnije informacije o putovanjima za putnike:

1. Ako se Vaše putovanje dogodi u narednih nekoliko dana i Vaš raspored letova se promeni, mi ćemo vas obavestiti telefonom ili e-mailom i odmah uvesti raspoloživa rešenja.
2. Ako je Vaše putovanje u roku od dve nedelje, pričekajte pre nego što nas kontaktirate. Zbog konstantno promenljivih situacija, aviokompanije i drugi partneri svakodnevno verivikuju pravila u vezi letova. Molimo pričekajte nekoliko dana da biste bili sigurni da imamo najnovije informacije za vas.

Ako i dalje želite da nas kontaktirate, molimo Vas da koristite obrazac za kontakt. To će nam omogućiti da brzo i efikasno obradimo vaš zahtev, a Vaš upit će biti poslat osobi koja obrađuje vašu rezervaciju.

Naš prioritet su klijenti sa skorim datumima polaska i prvo njih obrađujemo. Klijenti koji imaju letove za kasniji period mole se za strpljenje.

Unapred hvala na razumijevanju ove neprijatne situacije.

eSky tim

Upute i prijedlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.ba.

Da li ovaj članak sadrži informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Hvala Vam na Vašem mišljenju!