Jelovnik

LOT

Najpovoljnije ponude avio kompanije LOT na eSky

Cijena po 1 odrasloj osobi u oba pravca

LOT

Poljska avio-kompanija PLL LOT je jedan od najstarijih avio-prevoznika na svetu i glavni avio-operater u Poljskoj, koji je aktivan u avio-prevozu još od 1929. Prvi međunarodni let bio je obavljen 1. aprila 1930. na relaciji Varšava – Bukurešt.

Uskoro nakon toga je počela prodaja karata za linije koje su spajale poljski glavni grad sa Atinom, Bejrutom i Helsinkijem. Od 1931. LOT-ov logo je ždral.

Prtljag

Avio-kompanija LOT dozvoljava da putnik sa sobom unese ručni prtljag prilikom ukrcavanja. Njegova veličina je definisana od strane avio-kompanije i može varirati u zavisnosti od rezervisane klase i destinacije. Registrovani prtljag u LOT-u mora biti određenih dimenzija i težine, koje također ovise od klase kojom se putuje i destinacije.

Rezervisanje klasa

U zavisnosti od dužine leta, LOT ima upravlja sa dva sistema rezervisanih klasa. Svaka klasa se razlikuje pristupom uslugama tokom planiranja putovanja ili samog leta.

LOT Ekonomska Simple namijenjena je putnicima, kojima je povoljna cijena bitan faktor prilikom putovanja. U cijenu karte uključene su, između ostalog, grickalice i piće i mogućnost odabira načina chesk-ina. Dodatno se plaćaju osvježenja, registrovani prtljag i odabir sjedišta.

LOT Ekonomska klasa je proširena za registrovani prtljag koji je uključen u cijenu i za mogućnost ostvarivanja popusta za djecu.

LOT Ekonomska Plus je za zahtjevnije klijente i nudi posebnu telefonsku kontakt liniju, prednost prilikom check-ina, ukrcavanja i predavanja prtljaga, sjedišta na početku aviona, kao i plaćeni pristup poslovnom klubu.

LOT Business klasa je najudobniji način putovanja na kratkim putovanjima. Cijena karte obuhvata sve pogodnosti iz nižih klasa, kao i zaseban check-in i sigurnosnu kontrola, koje omogućavaju putnicima da brzo prođu avionsku proceduru.

LOT Ekonomska klasa omogućava putnicima povoljno putovanje u slučaju letenja na dalje destinacije. U  ceni karte putnicima su na raspolaganju ćebe sa jastukom, zabavni sadržaj tokom leta, osveženja i pića, telefonska kontakt linija, registrovani prtljag, čekiranje online i na samom aerodromu.

LOT Premium klasa označava prioritet prilikom čekiranja, ukrcavanja i predavanja prtljaga, pristup štampi i mogućnost odabiru sedišta. Dodatno se naplaćuje pristup poslovnom klubu.

LOT Business klasa je najudobniji način putovanja na dugim relacijama. U cenu karte su uključene sve pogodnosti kao i pristup poslovnom klubu. Putnici mogu proći kroz zasebno čekiranje i odvojenu bezbednosnu proveru, koja im omogućava da brzo završe aerodromku proceduru. 

Online check-in

Online check-in otvara se 24 časa prije polijetanja i zatvara se 120 minuta prije polaska. U zadnjem koraku check-ina možete odštampati kartu za ukrcavanje ili naručiti sms poruku sa web-linkom za stranicu gdje se čuva virtuelna karta za ukrcavanje.

Check-in putem mobilnog telefona moguć je u isto vrijeme, ali kartu za ukrcavanje morate preuzeti 30 minuta prije polijetanja na samom aerodromu.

Možete odabrati i jednostavni, samostalni check-in na automatima koji se nalaze na aerodromu. Sve što trebate uraditi jeste da odete do mjesta za samostalni check-in, unesete svoje ime, prezime i broj rezervacije i automat će vam odštampati kartu za ukrcavanje.

Flota

Flota poljske avio-kompanije sačinjena je od 36 aviona. Za domaće letove i letove srednje razdaljine koriste se avioni tipa: Embraer 170, Embraer 175, Embraer 195, Boing 737-400 i Boeing 737-800. Za letove za dalje destinacije koriste se moderni avioni poput Boeing 787 Dreamliner.

Aerodrom Frédéric Chopin u Varšavi

Glavna baza LOT-a, aerodrom Frédéric Chopin nalazi se u Varšavi. Na aerodromu nalazi se poslovni klub poljskog avio-prevoznika: LOT Biznis Klub „Polonez” i LOT Elitni Klub.

U klubu za putnike tokom čekanja postoje kupatila sa tuševima, serviraju se ručak i grickalice, pića (bezalkoholna i alkoholna), na raspolaganju su novine, kompjuteri, TV, besplatan WiFi pristup. Pristup klubu zavisi od rezervisane klase.

Osvježenje

Ponuda osvježenja LOT avio-kompanije na letovima razlikuje se u zavisnosti od destinacije i rezervisane klase. Na letovima za destinacije koje traju do 6 sati, obroci se služe putnicima koji putuju Business i Ekonomskom Plus klasom. Ostalim putnicima se nude male grickalice, i mogu koristiti ponudu LOT Gurmana, koja sadrži između ostalog sendviče, pića i slatkiše.

Na letovima za daleke destinacije, obroci su uračunati u cijenu karte za one koji putuju Business ili Premium klasom, dok oni koji putuju Ekonomskom mogu kupiti obrok za vrijeme rezervisanja karte (ili najmanje 12 sati prije polaska) putem servisa Moj Meni Premium (My Menu Premium). Na dalekim letovima dostupan je i Sky bar.

Na letu možete naručiti različite obroke, bez glutena, vegetarijanske, sa malim sadržajem laktoze, za dijabetičare i itd.

Dodatne usluge

Putovanje djece do 12 godina bez pratnje zahtijeva raniju rezervaciju specijalnog asistenta – zaposlenog u LOT-u, koji bi pratio mladog putnika od check-ina do trenutka kada ga na aerodromu destinacije ne preuzme odrasla, ovlaštena osoba.

Ukoliko želite ponijeti sa sobom sportsku opremu ili muzički instrument, čija je veličina veća od standardnog prtljaga, moguće je to uz upotrebu dodatnog servisa Moj dodatni prtljag (My Additional Luggage). Možete ga naručiti najmanje 24 sata prije polijetanja.

Ako putujete sa životinjom, ona se može unijeti u kabinu ili u odeljak za prtljag u zavisnosti od njene težine i veličine. Transport životinja mora biti prijavljen najmanje 48 sati prije polijetanja.